مسئول قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی درگز در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد:
مسئول قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی درگز گفت: به همت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی و با مشارکت جمعی از خیرین شهرستان، تعداد سه سری جهیزیه به ارزش مجموعا 24 میلیون تومان تحویل نوعروسان نیازمند درگزی شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۳۷۳
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
اکبر کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ از اهدای جهیزیه به نوعروسان درگزی خبر داد و گفت: به همت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی و با مشارکت جمعی از خیرین شهرستان، تعداد سه سری جهیزیه تحویل نوعروسان نیازمند درگزی شد.

وی افزود: هر سری جهیزیه شامل ۱۱ قلم از لوازم ضروری منزل همچون یخچال، گاز، پنکه، بخاری، سرویس قابلمه، سرویس چینی، سرویس قاشق و چنگال، پتو و ... به ارزش هشت میلیون تومان است که مجموعا مبلغ ۲۴ میلیون تومان صرف این عمل خداپسندانه شده است.
 
مسئول قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی درگز گفت: اهدای جهیزیه یکی از سنت‌های حسنه‌ای است که جزو برنامه‌های اصلی این قرارگاه است؛ نوعروسان نیازمند شهرستان پس از شناسایی و بررسی در نوبت دریافت جهیزیه قرار می‌گیرند و پس از تأمین اعتبار لازم، لوازم مورد نیاز آغاز یک زندگی برای آن‌ها خریداری و تحویل می‌شود.
 
کارگر در پایان خاطر نشان کرد: در خلال این برنامه و در آستانه فرارسیدن سال جدید، تعداد ۳۰ سبد غذایی مجموعا به ارزش سه میلیون و پانصد هزار تومان بین خانواده‌های نیازمند شهرستان توزیع شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها