فرمانده سپاه عجب شیر در تحلیل گام دوم انقلاب در جمع بسیجیان این شهرستان گفت: مخاطب این بیانیه تک تک ملت ایران هستند هر ایرانی باید خود را مخاطب بیانیه بداند و در عرصه‌ عمل به دنبال تحقق محورهای بیانیه بوده و عمل خود را با آن تنظیم کند.
کد خبر: ۹۱۲۰۳۷۰
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا هنرور افزود: کلید گشوده شدن گره‌های کشور با جوان مؤمن انقلابی است، گام دوم زمینه‌ای را فراهم خواهد کرد تا جوانان را وارد عرصه‌های مدیریت و پیشبرد اهداف نظام کند.

وی اضافه کرد: کشور ما مرجع علمی در دنیا خواهد شد و الان هم به آن سمت حرکت می‌کند، وقتی رهبر فرزانه انقلاب دو دهه‌ قبل این موضوع را مطرح کردند پیش بینی امروز را می‌کردند و در بیانیه اخیر زیرساخت، مقدمات و الزامات همه‌ اینها فراهم شده تا یک جهش تمدنی در گسترش علم و فناوری شکل بگیرد.

هنرور با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در همه حال پویاتر و با نشاط تر است، اظهارداشت: انقلاب ها بعد از مدتی وارد دوره رکود می شوند اما اگر به شعارها و آرمان‌های ابتدای انقلاب مان که در سخنرانی‌ها و راه‌پیمایی‌های زمان انقلاب متجلی است بپردازیم، در می‌یابیم که گام دوم به همان اندازه با طراوت و با نشاط است و الفاظ و کلمات آن به پرشوری بیانیه‌های دوران انقلاب است.

وی رسیدن به دولت اسلامی و تمدن اسلامی را امری امکان‌پذیر عنوان و تاکید کرد: رسیدن به تمدن اسلامی مساله آرمانی نیست می توان با حرکت جهادی مردم و مسئولان به آن جامعه‌ اسلامی جهانی دست یافت.

ارسال نظرات