به مناسبت هفته شهید:

اعزام تیم پزشکی و دندانپزشکی به شهرستان چگنی

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: تیم پزشکی و دندانپزشکی بسیج جامعه پزشکی لرستان به چگنی اعزام شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۳۳۲
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

به گزارش بسیج جامعه پزشکی کشور خبرگزاری بسیج،سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج جامعه پزشکی، گفت: به مناسبت هفته شهید، با همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، هیئت پزشکی ورزشی استان وشبکه بهداشت و درمان شهرستان چگنی، تیم پزشکی و دندانپزشکی به منطقه مله بلوط از توابع شهرشتان چگنی اعزام شد.‎

وی افزود: این تیم پزشکی که شامل؛ پزشکان عمومی، داندانپزشک، ماما، پرستار، کار‌شناس مبارزه با بیماری‌ها ، بهداشت خانواده و کارشناس بهداشتی، دارویار و کارشناس آزمایشگاه، تیم را به مدت1 روز برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه همراهی کردند .

این مقام مسئول با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام گفت: خدماتی که در این اعزام ارائه می‌شود ‏شامل ویزیت، ارائه دارو و خدمات دندانپزشکی به اهالی منطقه است. و تیم مامایی برای مراقبت از زنان باردار در این روستاها ارائه خدمت می کردند.

ملک آرا، با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام تصریح کرد: بیش از 300 نفر خدمات بهداشتی، درمانی و دندانپزشکی بصورت مستقیم به جمعیت تابع منطقه ارائه شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان ، خاطرنشان کرد: تمامی هزینه‌های مراجعه‌کنندگانی که از طریق اعزام تیم های پزشکی به ‌بیمارستان‌های استان ارجاع شده‌اند، به‌صورت رایگان است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان در پایان گفت: حمایت و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان، کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان چگنی، موسسه تأمین درمان بسیجیان استان، بیمه دی، بنیاد شهید و ایثارگران از خصوصیات ویژه این اقدام خیر بوده است.

ارسال نظرات