امامی مسجدی، با بیان اینکه راه شاد کردن جوانان، برگزاری کنسرت نیست عنوان کرد: رهبر انقلاب نشاط جوان ما را در کار، مطالعه، تحقیق، استقامت، نماز شب و سحرخیزی می داند وشهدا جانشان را فدا کردند تا ولی خدا و حرف خدا بماند و جامعه روبه اصلاح برود.
کد خبر: ۹۱۲۰۳۰۳
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، آیت الله سید امامی مسجدی نماینده مدیرعالی حوزه های علمیه کشور، در یادواره شهدای روحانی شهرستان رودان اظهار کرد: اگر یک عالم ربانی بنام امام خمینی(ره) نبودند و احساس وظیفه نمی کردند ایران ما مثل امروز عربستان و بحرین و درست ایران قبل از انقلاب بود و ما به تعبیر رهبرانقلاب گاو شیرده آمریکا بودیم.

وی، افزود:اگر یک نگاهی به کشورهای عربی بیاندازیم با آن نفت بریز و بپاش و درآمد سنگینی که دارند منفعتشان مال صهیونیسم و امپرالیسم است البته خانواده سلطنتی هم بخورندو بیاشامند ولی مثل بهائم فکرش را نکنند

امامی مسجدی، ادامه داد: اگربه کشورهای مصر، ترکیه، عربستان و الجزایر توجه کنیم می بینیم که بعضی هاشون از نظر اقتصاد، گردشگری و سوق الجیشی از ما برترند اما تا چه اندازه در دنیا عزت دارند، حرف برای گفتن دارند ویا منشا اثر هستند؟

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی چیزی از عزت، استقلال، امنیت و شرف ما را کم نکرده است بلکه همه این موارد و حکومت اسلامی را به ما داده است.

نماینده مدیرعالی حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه در این چهل سال پیشرفت های زیادی در همه زمینه ها داشتیم تصریح کرد: در هر رشته ای که حتی حرفش را بلد نبودیم بزنیم امروز به برکت انقلاب اسلامی جزء چند کشور دارای فناوری های برتر هستیم.

وی با اشاره به اینکه آنها(عربستان) می خواهند امنیت خودشان را با بستن قراردادهای تسلیحاتی با ترامپ و انگلیس بخرند اظهار کرد: امنیت خریدنی نیست و با قراردادهای ناتو و ورشو مشکل امنیت و اقتصاد کسی درست نمی شود.

وی همچنین گفت: رهبرمعظم انقلاب می فرمایند رابطه مان را باید با صاحب اصلی (خداوند متعال) درست کنیم تا مشکل امنیت و اقتصاد برطرف شود.

امامی مسجدی یادآور شد: جوانان ما همان کسانی هستند که تفنگ برنو و ام یک را نمی توانستند دست بگیرند اما امروز صنایع موشکی را تولید میکنیم و افرادی مثل سردار سلیمانی و شهید حججی تربیت شدند و همه این برکات از وجود امام و ولایت فقیه است.

 

نماینده مدیرعالی حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه دشمنان فهمیدند زور و تاثیر ولایت فقیه چقدر است افزود: چهل سال روز و شب، شبکه ها رادیو،تلویزیون و ماهواره،حرفشون اینست که ولایت فقیه مهم نیست علما لازم نیستند وهر چه عظمت و عزت برای مملکت و مردم بوده می خواهند بعنوان یک نقطه منفی،بد، غیرضرور و دست و پا گیر معرفی کنند.

 

این استاد اخلاق با اشاره به فتنه های بوجود آمده در کشور و اطاعت مردم از ولایت فقیه افزود: درفتنه ۷۸ دوشنبه ۲۲ تیرماه ۷۸ یک کلمه ولی خدا می گوید آقا شما شاهد باش من دارم استقامت میکنم روز بعدش مردم تهران یک دست گفتند آقا از تو به یک اشاره از ما به سر دویدم و سخنران اون جلسه هم رییس جمهور فعلی بود.

وی ادامه داد: رهبرانقلاب در فتنه ۸۸ گفتند آقا من جسم ناقصی دارم جان ناقابلی دارم و علامه مصباح یزدی که دارای همه فضایل اخلاقی و عرفانی است می گوید من رهبر انقلاب را در فتنه ۸۸ از موسی کلیم حلیم تر و متین تر دیدم و آنچنان آرامشی را به پایتختی که در تلاطم بود تزریق کردند.

وی اضافه کرد: اگر یک میلیارد جوان و مستضعفین عالم نگاهشان به رهبر انقلاب باشد دشمنان هر روز یک دروغ و فیلمی را از طرق پنتاگون و هالیوود می سازند که اطاعت از علمای دین لازم نیست.

امامی مسجدی با بیان اینکه راه شاد کردن جوانان با برگزاری کنسرت نیست عنوان کرد: رهبر انقلاب نشاط جوان ما را در کار، مطالعه، تحقیق، استقامت، نماز شب و سحرخیزی می داند وشهدا جانشان را فدا کردند تا ولی خدا و حرف خدا بماند و جامعه روبه اصلاح برود.

وی تصریح کرد:حوزه ها، دانشگاه ها و شورای عالی فرهنگی، بند بند بیانات رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب را با بیانی که جوان دانشگاهی بفهمد تفسیر و تحلیل کنند و عمل کنیم.

نماینده عالی مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه مجلس و هیئت دولت به اشتباهات خودشان در برجام پی ببرند گفت: این شهامت را داشته باشند که در محضر رهبر انقلاب حاضر شوند و بگویند ما در امنیت ادعا داشتیم حادثه مجلس و حرم امام پیش آمد ما در اقتصاد ادعا داشتیم دلار گران شد ما در فرهنگ ادعا داشتیم، ما میخواستیم اعتبار به پاسپورت ایرانی بدیم حادثه فرودگاه جده پیش آمد ما ثابتمان شده که جز ادعا چیزی نیستیم و طلب بخشش کنند و به اشتباهاتشان اعتراف کنند.

وی افزود: اگردولتی ها و مجلسی ها نگاه به لبان زیبا و مقدس حضرت آقا داشته باشند آبرو ، اعتبار و نجات پیدا میکنند و وقتی تحت لوای ولایت باشید از همه این مشکلات خلاص میشوید و اگر گوش نکنید پشت سر خانم اشتون و موگرینی راه بری و بعد از دوسال بگویی آمریکا ها قابل اعتماد نیستند و بعد ازمدتی دیگر هم بگویی اروپایی ها هم قابل اعتماد نیستند

امامی مسجدی ادامه داد: اگر ولی خدا را قدر ندانید و کفران نعمت کند چندتا آقا بالاسر پیدا میکنید، انگلیس یه حرفی میزنه، آمریکا یه حرفی میزنه، موگرینی هم حرف دیگه و همین صلابتی هم که داشتید شما را داخل دست اندازه ها و گودال ها، چاه ها و دره های عمیق می اندازند.

 

وی با اشاره به سخن رییس جمهور که گرانی و ارزانی را به اف ای تی اف ربط می دهد گفت:شما یکبار در شبی که برجام با غربی ها بسته شد گفتید دیوار تحریم ترک برداشته و صبح گفتید دیوار تحریم فرو ریخته اما در جشن سه سالگی برجام رییس بانک مرکزی می گوید تقریبا هیچ در برجام نصیبمان شده است.

 

وی با بیان اینکه علم اقتصاد امروز در دانشگاه های غرب جوابگوی مشکلات نیست و نباید به اقتصاد دنیا وصل شویم اظهار کرد:ما اگر امروز به اقتصاد و نظام بانکی دنیا متصل شویم تازه دوتا مشکل پیدا میکنیم یکی اینکه هر نفسکشی را که برای خود گذاشتیم که تحریم ها را دور بزنیم و به مقاومت کمک کنیم با دست خودمان بستیم و دوم اینکه آن لرزه ای که همه غرب و کاپیتولاسیون را فرو برده، آن لرزه ما را هم در کام خود می کشاند و اگر می بینیم بورس ما در حال رشد است و تکان های بورس های دنیا در ما اثر نمی گذارد بخاطر این است که متصل به آنها نیستیم.

 

نماینده عالی مدیرحوزه های علمیه کشور خاطرنشان کرد: این شهدای ما اگر الآن بودند حرف ولی خدا را گوش می کردند و یا به حرف خانم موگرینی اعتماد می کردند به حرف رییس جمهور فرانسه اعتماد می کردند و یا به حرف نائب امام زمام(عج)، باید به ارزش ها برگردیم و مطیع ولی خدا باشیم و بحث های درونی را کنار بزاریم و متحد، یک صدا، یک دل، پشت سرولی فقیه حرکت کنیم ،الگویی است که خدا و پیغمبر خاتم عرضه کرده اند.

ارسال نظرات