خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، به مناسبت بزرگداشت شهدا و ارج نهادن به رشادت ها و حماسه های ماندگار شهدای والامقام دوران باشکوه دفاع مقدس به همین منظور مراسم معنوی غبارروبی و عطر افشانی همراه با گلباران گلزار مطهر شهدای شهرستان هندیجان برگزاروبه روح مقدس شهدا فاتحه و صلواتی قرائت شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۲۷۵
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان سرهنگ پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد در خصوص مقام والای شهدا اظهار کرد : یاد و نام شهدا هیچ گاه در تاریخ اسلام فراموش نخواهد شد و ماهر چه داریم به برکت همین خون های مطهر و نورانی شهدای عزیزمان است که برای احیای اسلام و دفاع از انقلاب و ارزش های مقدس امام راحل از همه هستی خود گذشتند تا ایران اسلامی با عزت و با افتخار بماند .

وی افزود : روز بزرگداشت شهدا و تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام راحل را به مسئولان و پرسنل مربوطه این نهاد مقدس گرامی باد وهمچنین این روز بزرگ را به رئیس اداره بنیاد شهید برادر بوعذار و همکارانش وخانواده های معظم شهدا و ایثار گران هندیجان تبریک عرض می نمایم.

وی بابیان زنده نگه داشتن نام و خاطره شهدا گفت: شهدا هیچگاه از یاد ها و خاطره ها فراموش نخواهند شد و شهدا با رفتار خود درس های بزرگی به همه ماها داده اند که این درس ها بهترین الگوی رفتاری برای همه ماها است که بایستی با فرهنگ سازی مناسب به نسل های جوان کنونی و نسل های آینده با بهترین شکل ممکن به شایستگی منتقل بشود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان رضا بوعذار اظهار داشت : ما هر چه داریم از وجود شهدا و صبر و استقامت ارزشمند خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است و همه ماها با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری در تکریم شهدا وخانواده های شهدا پیشقدم و کوتاهی نداشته باشیم.

به مناسبت روز بزرگداشت شهدا ، رئیس اداره و پرسنل بنیادشهید ، مسئولان، بسیحیان از خانواده های معظم شهدای هندیجان دیدار و از آنها تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها