تیم فوتبال آلومینیوم اراک عصر روز شنبه در یکی از دیدارهای حساس و شش امتیازی خود در فصل جاری از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برابر تیم شگفت انگیز قشقایی شیراز صف آرایی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۲۰۲۵۸
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، تیم فوتبال آلومینیوم اراک عصر روز شنبه در یکی از دیدارهای حساس و شش امتیازی خود در فصل جاری از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برابر تیم شگفت انگیز قشقایی شیراز صف آرایی خواهد کرد.

اراکی ها در حالی برابر قشقایی قرار خواهند گرفت که پیش از این مسابقه با کسب ۳۸ امتیاز از ۲۷ بازی انجام داده و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده ششم جدول قرار گرفته اند و فاصله کمتری با بالای جدول دارند بازی فردای این تیم برابر قشقایی بازی ۶ امتیازی محسوب می شود و آنها در این بازی محکوم به برد هستند در صورتیکه اراکی ها در این بازی امتیازی را به آسانی از دست بدهند از قافله صعود عقب خواهند ماند.

با توجه به هم امتیازی ۴ تیم در جدول سه امتیاز این بازی برای کمالوند و شاگردانش از نان شب هم واجب است و آنها در این بازی محکوم به برد هستند.

در سویی دیگر قشقایی ها در اولین حضورشان در رقابت های لیگ یک نتایج دور از انتظاری را کسب کرده اند و در حال حاضر با ۳۳ امتیاز در رده هفتم و در همسایگی تیم آلومینیوم اراک قرار گرفته اند آنها در دیدارهای خود برابر تیم های مدعی نشان داده اند که حریف قدری برابر این تیم ها هستند و نتایج خوبی را نیز برابر آنها کسب کرده اند با توجه به این موضوع بدون شک آلومینیومی ها فردا بازی سختی را در پیش رو خواهند داشت و علاوه بر آن حساسیت بازی نیز دو چندان شده است.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک تا پایان هفته بیست و هفتم ۲۱ گل به ثمر رسانده و ۱۹ گل دریافت کرده این آمار نشان می دهد که آلومینیوم در خط دفاعی عملکرد مطلوبی داشته اند آنها از زمانی که فراز کمالوند هدایت این تیم را بر عهده گرفته فقط دو گل دریافت کرده اند در سمت مقابل قشقایی ها نیز تا پایان هفته بیست و هفتم ۲۲ گل به ثمر رسانده و ۲۸ گل نیز دریافت کرده اند.

قضاوت داوری این دیدار بر عهده محمدرضا مهرگان خواهد بود؛ رحیم شاهین و عباس پورحیدری وی را در امر قضاوت همراهی خواهند کرد بابک وسیله بر نیز به عنوان ناظر داوری در بازی امروز حضور خواهد داشت.

ارسال نظرات