به همت پایگاه بسیج شهید رمضان پور؛

توزیع 100 سبد کالا بین نیازمندان و ایتام در منطقه اشتراکی کرج

در آستانه فرارسید سال جدید به همت پایگاه بسیج شهید رمضان پور 100 سبد کالا بین نیازمندان و ایتام در منطقه اشتراکی کرج با حضور فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع )استان البرز ،فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) ، خانواده معظم شهدا در مسجد حضرت علی بن ابیطالب (ع) توزیع شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۲۵۳
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، در آستانه فرارسید سال جدید به همت پایگاه بسیج شهید رمضان پور 100 سبد کالا بین نیازمندان و ایتام در منطقه اشتراکی کرج با حضور فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع )استان البرز ،فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) ، خانواده معظم شهدا در مسجد حضرت علی بن ابیطالب (ع) توزیع شد.

توزیع 100 سبد کالا بین نیازمندان و ایتام در منطقه اشتراکی کرج

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) با اشاره به اینکه این تعداد سبد کالا میان ایتام و نیازمندان توزیع شده است، گفت: حمایت از ایتام برای کسب رضایت خداست، انسان همواره نیازمند محبت است و کودکان بی‎سرپرست که از نعمت پدر و مادر محروم هستند به توجه و حمایت بیشتری نیاز دارند.

وی بر لزوم رفتار محترمانه و دور از ترحم نسبت به ایتام و نیازمندان تاکید کرد و افزود: توجه به نیازمندان یکی از ارکان اساسی دین مبین اسلام است و بی‌توجهی به این موضوع شایسته جامعه اسلامی نیست.

وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح الگوپذیری از ائمه اطهار (ع) به ویژه امام حسن (ع) پیرامون مساعدت به فقرا و نیازمندان، احیای ارزش‌های والای اسلامی و انسانی، تشویق و ترغیب نیکوکاران و خیران و مشارکت هر چه بیشتر آنها در یاری رساندن به نیازمندان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها