امام‌جمعه نظرآباد با تاکید بر اینکه حق مردم ایستادن در صف‌ گوشت و مرغ نیست، گفت: مردم شایسته بهترین‌ها هستند.
کد خبر: ۹۱۲۰۲۴۷
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه نظرآباد با اشاره به اعطای نشان ذوالفقار بالاترین نشان افتخار نیروهای مسلح کشور به فرمانده رشید سپاه قدس سردار قاسم سلیمانی، اظهار کرد: این مهم نشانه‌ای از رضایت ولی‌فقیه زمان از مجاهدان درراه خدا است.

 حق مردم ایستادن در صف‌ گوشت و مرغ نیست

وی اضافه کرد: اعطای این نشان یعنی مرکز فرماندهی اسلام ناب محمدی (ص) ایران است و فرمانده آن رهبر فرزانه انقلاب است که حضور بشار اسد در ایران مؤید همین نکته بود.

امام‌جمعه نظرآباد گفت: اعطای این نشان یعنی پاسداشت رزمندگان سپاه قدس ایران، قهرمانان حزب‌الله لبنان، دلاورمردان حشدالشعبی عراق و حشدالوطنی سوریه، فاطمیون افغانستان و زینبیون پاکستان و همه مجاهدان اسلام در برابر متجاوزان غربی و تکفیری است.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به بخشی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با خبرگان رهبری، گفت: باید مواظب نیرنگ و نفوذ دشمنان خصوصاً در فضای مجازی باشیم، گسترش و توسعه فضای مجازی هنر و افتخار نیست بلکه تهیه محتوای مناسب و ترویج و تبلیغ اسلام ناب و ارزش‌های والای انسانی و اسلامی هنر است.

وی در بخش دیگری بابیان بخشی از نقاط قوت و ضعف‌ها در سال جاری، گفت: مهم‌ترین ویژگی امسال این بود که پیروز واقعی مردم بودند، مردمی که باوجود تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی گرانی و افزایش چند برابری قیمت‌ها دشمن را در اجرای طرح‌ها ازجمله طرح تابستان داغ ناکام گذاشتند، روز سیزدهم آبان با حضور خودپاسخ ترامپ را به دور جدید تحریم‌ها دادند و در چهل‌سالگی انقلاب با حضور گسترده خود در راهپیمایی بیست و دوم بهمن حماسه بزرگ و ماندگار خلق کردند.

امام‌جمعه نظرآباد با تأکید بر اینکه مردمی که دشمنان اسلام خصوصاً آمریکا را تحقیر شایسته تکریم هستند نه تحقیر، گفت: حق چنین مردمی ایستادن در صف‌های گوشت و مرغ نیست، این مردم شایسته بهترین‌ها هستند، در آستانه عید به خاطر اوضاع نامناسب اقتصادی گران شدن چند برابری اجناس سفره بخشی از این مردم کوچک‌شده، مشکلاتی برای طبقه محروم مستضعف جامعه به وجود آمده، باید همه خصوصاً مسئولان برای از بین بردن مشکلات تلاش کنند.

حجت‌الاسلام موسوی بابیان این نکته که نماز جمعه فرصتی است برای رساندن مطالبات و درخواست‌های به‌حق مردم به گوش مسئولان و همچنین بیان اقدامات انجام‌شده توسط مسئولان، گفت: در این مدت مطالبات مردم ازجمله رسیدگی به وضعیت مسکن مهر، رسیدگی به وضعیت مسکن معلولان، پل ورودی نظرآباد و مباحث دیگر به اطلاع مسئولان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها