خبرهای داغ:
خانپور از كاهش خطرات، آتش سوزي و حوادث غير مترقبه در محيط كار واحدهای توليدی و صنعتی مستقر در شهركها و نواحی صنعتی در سالجاری نسبت به سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۰۲۴۴
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵

حميدرضا خانپور در گفتگ و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: استان قزوین یکی از قطب های صنعتی کشور با بیش از سه هزار واحد تولیدی و صنعتی در بیست شهرک و ناحیه صنعتی و تعدادی لکه صنعتی بصورت بنگاههای صنعتی خرد، کوچک و متوسط می باشد و پتانسل های بالقوه ای برای جذب سرمايه گذار داخلی و خارجی دارد.

وي با اشاره به وقوع سيل در خردادماه سالجاری در شهرستان بویین زهرا گفت: خسارت زیادی به واحدهای تولیدی و صنعتی و زیرساخت های شهرک صنعتی آراسنج وارد شد و اين سيل در صد سال گذشته بی سابقه بوده و نیاز به حمایت و تامین اعتبار مالی برای بازسازی و ایجاد سیل بند در اين شهرک می باشد.

رئيس هيات مديره شركت شهركهای صنعتی استان تصريح كرد : در راستای تحقق اهداف برنامه جامع مدیریت ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی HSE و جلوگیری از خطرات و خسارات احتمالی و لزوم توجه جدی به اقدامات پیشگیرانه، انجام بازديدها، مميزی ها و توصيه های ايمنی، برگزاری دوره های آموزشی رايگان و گزارشات درس آموزی از حوادث كه به واحدهای توليدی و صنعتی مستقر در شهركها و نواحی صنعتی توزيع گرديده، تعداد روزهای بدون حادثه امسال نسبت به سال گذشته از 2 روز به 3 روز كاهش يافته است.

خانپور در پايان افزود: طرح ممیزی ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی برای واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با هدف ارتقاء سطح ایمنی، بهداشت و محیط زیست در حال اجراست که تاکنون برای 230 واحد توليدی و صنعتی فرایند ممیزی HSE انجام گرفته است.

1010/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها