خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه:

اتحاد ملت ایران و عراق موجب خنثی سازی توطئه دشمنان است

امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان اتحاد ملت ایران و عراق را موجب خنثی سازی توطئه دشمنان عنوان کرد وگفت: امروز کشوری که در عراق نفوذ دارد جمهوری اسلامی ایران و این شکستی برای دشمنان به خصوص آمریکاست.
کد خبر: ۹۱۲۰۲۲۳
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزای بسیج از آذربایجان شرقی، محمدتقی پورمحمدی به سفر رییس جمهوری ایران به عراق اشاره و اظهار داشت: اگر سفر آزادانه رئیس جمهوری کشورمان به عراق را با سفر مخفیانه و سه ساعته ترامپ به عراق مقایسه کنیم، قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه کاملا مشخص می شود.
وی افزود: این سفر با هماهنگی و اطلاع رسانی های هر دو کشور و با استقبال مقام ها و مردم عراق و همچنین برگزاری جلسات و دیدارهای مختلف همراه بود و این در حالیست که رییس جمهوری آمریکا با ترس به عراق سفر می کند.
حجت الاسلام پورمحمدی به بیانات دیروز رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان نیز اشاره کرد و گفت: کنار گذاشتن اختلافات و متهم نکردن طرفین به وابستگی و همکاری با دشمنان از مهم ترین توصیه های رهبر انقلاب به مسئولان در دیدار روز گذشته بود.
وی گفت: همچنین رهبر انقلاب در دیدار دیروز دشمن اصلی کشور را آمریکا عنوان کرد و خواستار اتحاد ملت ایران در مقابل آمریکا به عنوان عامل اصلی اختلاف شد.
حجت الاسلام پورمحمدی محمدتقی پورمحمدی گفت: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف در بین گروه های موافق و مخالف در مسائل داخلی کشور است و باید در برابر دشمن، مشاجرات سیاسی و حواشی را کنار بگذاریم و روحیه مدارا و فهم مشترک را برای عبور از توطئه دشمنان، اساس کار خود قرار دهیم.
وی در ادامه به چهارشنبه آخر سال و هوشیاری خانواده ها اشاره کرد و گفت: اقدامات ناهنجار در چهارشنبه آخر سال باید با هوشیاری مردم و مسئولان کنترل شود و باید با فرهنگ سازی از بروز حوادث در این روز جلوگیری کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها