نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: مردم امروزه از فساد و اختلاس در دستگاه‌های اجرایی کشور ناراحت هستند و تنها راه تسکین مردم و ایجاد امیدواری در جامعه این است که جناب رئیسی تحولی بزرگ در دستگاه قضایی کشور ایجاد کند و کشور را از چنگال اختلاس‌گران نجات دهد.
کد خبر: ۹۱۲۰۲۱۳
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد  با اشاره به اینکه ماه رجب، ماه خود سازی، استجابت دعا، آماده شدن برای ضیافت الهی است، گفت: ماه رجب نزد خداوند از جایگاه خاصی برخوردار بوده و به همین سبب جزء ماه‌های حرام محسوب می‌شود و در ماه رجب شاهد ولادت امام علی (ع) و حضرت جواد (ع) هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های ماه رجب این بوده که در ایام البیض عمل اعتکاف وارد شده است، افزود: اعتکاف یک عبادت بی نظیر است و سبب ارتقای روح و جسم انسان در دنیا و آخرت می‌شود، زیرا در این سه روز انسان تنها به عبادت مشغول بوده و امور دنیوی را رها می‌کند و در حقیقت خلوت دل برای نزدیک شدن به معبود است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان  گفت: اعطای نشان ذولفقار به سردار دلاور، رشید، شجاع و فرمانده سپاه قدس سردار حاج قاسم سلیمانی  از سوی مقام معظم رهبری در موقعیتی صورت گرفت که سردار سلیمانی با اقدامات خود داعش را در عراق، سوریه و… از بین برد و دنیا اعلام می‌کرد که بشار اسد باید از بین برود.

 وی در رابطه با انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی اقدامی مناسب و حساب شده بود، آقای رئیسی از روزهای ابتدایی تأسیس قوه قضاییه در این نهاد حضور داشته و پله‌های ترقی در این دستگاه را طی 38 سال گذشته  طی کرده است و در طی این مدت او نشان داده که شخصیتی عادل و سالم است.

آیت الله میرعمادی بیان کرد: مردم امروزه از فساد و اختلاس در دستگاه‌های اجرایی کشور ناراحت هستند و تنها راه تسکین مردم و ایجاد امیدواری در جامعه این است که جناب رئیسی تحولی بزرگ در دستگاه قضایی کشور  ایجاد کند و کشور را از چنگال اختلاس‌گران نجات دهد.

وی  گفت: سفر رئیس جمهوری به عراق نقطه عطفی در همکاری راهبردی میان ایران و عراق بوده، رئیس جمهور آمریکا که مخفیانه، شبانه و با چراغ خاموش دو تا سه ساعت دیدار کرد و در مقابل رئیس جمهور ایران سه شبانه روز، علنی با همه مسئولان عراقی، مردم، سران قبایل، علما و مراجع دیدار کردند.

وی بیان کرد: امروز سالروز حمله تروریستی به نماز جمعه تهران است که در آن حادثه 14 نفر به شهادت رسیدند؛ در طی 40 سال گذشته دشمنان انقلاب تمام تلاش خود را در راستای حضور کمرنگ مردم در نماز جمعه انجام داده‌اند اما به فضل الهی و با بصیرت مردم با وجود تمامی مشکلات شاهد حضور پرشور مردم در این نماز عبادی و سیاسی هستیم.

آیت الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک عید نوروز، بیان داشت: امیدواریم که سالی سرشار از موفقیت، سلامت، تندرستی و پربرکت برای مردم استان باشد، عید نوروز یک ظرفیت مهم دینی و ملی است و باید از آن برای وحدت، انسجام، اتحاد و تقویت پیوند اجتماعی استفاده کنیم، در این ایام با توجه به مشکلات معیشتی که مردم با آن‌ها دست پنجه نرم می‌کنند بهتر است هر چه ساده‌تر این عید فرخنده را جشن بگیریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات