خبرهای داغ:
امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به رئیس جمهور کشور به عراق و دیدار با مقامات بلند پایه این کشور، گفت: این سفر با دستاوردهای مهمی که داشت تفکر استکبار سیزی و مقاومت در برابر نظام سلطه جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان داد.
کد خبر: ۹۱۲۰۱۹۳
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: در مقابل سفر شبانه و مخفیانه رئیس آمریکا به عراق نشان داد، این رژیم اشغالگر هیچ جایگاهی در بین دولت و ملت عراق ندارد.

وی در ادامه عید نوروز را فرصتی برای زدون کینه و کدورت ها دانست و اظهارداشت: عید را بهانه ای برای تکریم همدیگر و رفتارهای برادرانه قرار دهیم و با کم کردن هزینه و ساده گرفتن این روزهای شاد از نیازمندان و فقرا هم دستگیری داشته باشیم.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: در این ایام والدین مراقب رفتارهای پرخطر فرزندان خود باشند و با آشنا کردن نسبت به مضرات مواد محترقه اجازه ندهند عید به عزا تبدیل شود.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از خطبه های این هفته با اشاره به سفر خود به شهر جدید سهند، با انتقاد از عدم وجود بیمارستان در این شهر گفت: شهر جدید به لحاظ جمعیتی با ۱۳۵ هزار نفر ساکن، سومین شهر پرجمعیت استان است که ساخت بیمارستان در آن ضروری است و باید مسئولان امر توجه ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه سلسله مباحث اخلاقی، بیان کرد: سیره حضرت علی در اجرای عدالت الگوی جامعه امروز ماست و از نظر ایشان پاداش و ثواب عفو و عدل به قدری است نمیتوان محاسبه کرد.
امام جمعه تبریز افزود: مادر حضرت علی(ع)، فاطمه بنت اسد، این مولد مبارک را در خانه خدا به دنیا آورد از این رو خلقت ایشان خلقتی منحصر به فرد است.
وی حضرت علی را تربیت یافته خانه حضرت محمد(ص) عنوان کرد و گفت: نام علی(ع) را خداوند از نام های خود انتخاب کرده است.

ارسال نظرات