خبرهای داغ:
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: باید از طریق تریبون‌ها واقعیت‌ها به مردم گفته شود.
کد خبر: ۹۱۲۰۱۸۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

باید از طریق تریبون‌ها واقعیت‌ها به مردم گفته شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان در حسینیه امام خمینی(ره) با بیان اینکه امید ما به آینده جهان بسیار است، اظهار داشت: 40 سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد که در این مدت توطئه‌های بسیاری علیه انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: دشمنان هر چه خواستند و توانستند علیه انقلاب اسلامی انجام دادند که یک نمونه از آن جنگ تحمیلی بود که استان همدان 8 هزار شهید تقدیم انقلاب کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه دشمنان با انواع و اقسام توطئه‌ها به کجا رسیدند؟ عنوان کرد: با همه حوادث و توطئه‌ها 40 سال از این انقلاب گذشت و مقام معظم رهبری در بیانیه رسا و پرمحتوای خود گام دوم انقلاب را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین خیانت‌ها را به این کشور خانواده کثیف پهلوی کردند، افزود: رضا خان ابتدا مقدس‌بازی درآورد و وقتی به قدرت رسید کمر به قتل اسلام و اعتقادات مردم بست.

محمدی گلپایگانی با اشاره به وضعیت روحانیون در دوران پهلوی گفت: آن زمان کسی جرأت نمی‌کرد حرفی بزند، رضاخان اوقاف را کاملاً از بین برد و نمونه دیگر آن نیز قتل عام مسجد گوهرشاد به جرم طرفداری از حجاب بود که بیش از یک هزار نفر در این مسجد در جوار امام رضا(ع) توسط مامورین جلاد رضاخان به گلوله بسته شدند.

وی با بیان اینکه محمدرضا پهلوی نیز بدتر از پدرش بود، اظهار داشت: در دوران او 13 سال تمام نخست وزیر کشور یک بهایی بود که تمام امور کشور را در دست داشت، حسین اعلا وزیر دربارش نیز بهایی بود و مراسم‌های خاص را به غیر مسلمانان واگذار می‌کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه تصریح کرد: باید از طریق تریبن‌ها واقعیت‌ها به مردم گفته شود.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و با بیان اینکه امام(ره) حق حیات بر گردن ما دارد، عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران بهترین مکان برای زندگی مسلمانان است در حالی که در عربستان مردم اجازه دینداری ندارند.

محمدی‌گلپایگانی با اشاره به جنایت‌هایی که در دنیا روی می‌دهد، از جمله کشتار یک کودک به خاطر دادن سلام بر پیامبر(ص) و کشتار مردم و جلیقه زردها در فرانسه گفت: این درحالی است که مدعیان حقوق بشر که خود نیز در این جنایت‌ها دست دارند ایران را محکوم به نقض حقوق بشر کرده و ما را نصیحت می‌کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات