خبرهای داغ:
مدیر بنیاد فقه و معارف اهل بیت (ع) مطرح کرد:
فرزند مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی گفت: در سال گذشته ۴ هزار طلبه در یک دوره سه ساعته آموزش دیده و در اربعین پاسخگوی سوالات زائران بودند، در این مشاوره‌های اربعین موضوعاتی که برای مردم و زائران غیر ایرانی مطرح بود نیز به طلاب آموزش داده شده است
کد خبر: ۹۱۲۰۱۶۸
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام سید محمدباقر شاهرودی پیش از ظهر امروز در دیدار آیت الله مصباح یزدی که در موسسه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: آیت الله شاهرودی از هشت سال گذشته ما را تشویق به کار در حوزه تقویت طلاب می‌کردند.

وی افزود: تربیت طلاب در مباحث مربوط به خانواده در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر ۲۰۰ طلبه مبلغ در این بخش آموزش داده شد و مناطق مختلف ایران و ویژگی‌های این مناطق شناسایی شد.

مدیر بنیاد فقه و معارف اهلبیت (ع) گفت: در بخش بین الملل با حشدالعبی عراق هماهنگی‌هایی انجام شد و این مشاوره‌ها به خانواده‌های شهدای عراقی ارائه می‌شد.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی شاهرودی خاطرنشان کرد برای مشاوره دادن به مردم طلاب از روضه‌های آیت الله شاهرودی استفاده می‌کردند و قبل و بعد از مراسم مشاوره‌هایی به مردم ارائه می‌دادند.

وی با بیان اینکه از شیخ عیسی قاسم دعوت شد که از ایشان تجلیل به عمل آید، ادامه داد: ۲۰۰ طلبه مبلغ در ایام اربعین به کربلا اعزام می‌شوند که این ۲۰۰ طلبه حدود ۱۰ زبان مختلف را مسلط بودند.

مدیر بنیاد فقه و معارف اهلبیت (ع) تاکید کرد: در سال گذشته ۴ هزار طلبه در یک دوره سه ساعته آموزش دیده و در اربعین پاسخگوی سوالات زائران بودند، در این مشاوره‌های اربعین موضوعاتی که برای مردم و زائران غیر ایرانی مطرح بود نیز به طلاب آموزش داده شده است
ارسال نظرات
پر بیننده ها