در راستای حمایت از محرومین مرحله دوم«طرح یک ک سب، یک دانش آموز» با همت سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان دردبستان دخترانه شهید دیالمه زاهدان اجرا شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۱۶۲
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

سرهنگ پاسدار علیرضا بخته ای، مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، گفت: در راستای حمایت از محرومین مرحله دوم«طرح یک کا سب، یک دانش آموز» با همت سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و جمعی از خیرین  در زاهدان اجرا شد.
 
وی بیان کرد: مرحله اول این طرح در قالب رزمایش خدمت رسانی در اوایل شهریور ماه آغار و تا پایان مهر ماه اجرا شده است، که مرحله اول به مناسبت بازگشایی مدارس و کمک به دانش‌آموزان محروم این طرح در راستای تحقق اهداف رزمایش محمد رسول‌الله(ص) ۲ یعنی محرومیت‌زدایی اجرا شده است.

سرهنگ بخته ای تصریح کرد: در این طرح هر کاسب از صفر تا صد نیاز‌های یک دانش‌آموز بی‌بضاعت در بحث پوشاک، کفش و لوازم‌التحریر را  تحت پوشش خود قرار می‎‌دهد.

مسئول بسیج اصناف و بازاریان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در آغاز مرحله دوم طرح «هر کاسب یک دانش‌آموز» از اواسط اسفند ماه آغاز شده و تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد شد که پوشاک و کفش بین دانش آموزان نیازمند مدارس سطح استان توزیع می شود.
 
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: اولین مرحله توزیع در این طرح تعداد 400 جفت کفش دخترانه در دبستان دخترانه شهید دیالمه زاهدان توزیع شد.
ارسال نظرات