طی سال 97 صورت می‌گیرد؛

افتتاح 800 پروژه ورزشی در کشور

وزیر ورزش و جوانان گفت: نزدیک به 800 پروژه ورزشی تا پایان سال 97 در کشور افتتاح خواهد شد که دستاورد بسیار بزرگی است.
کد خبر: ۹۱۲۰۱۳۰
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سلطانی فر در سفری یک روزه صبح امروز خود به استان مرکزی در جمع خبرنگاران ضمن خرسندی از سفر به این استان گفت: امروز توفیق داشتیم ضمن دیدار با مردم و ورزشکاران استان مرکزی تعدادی از پروژه های مهم ورزشی در نقاط مختلف استان که بعضا سالها نیمه کاره باقی مانده و با تلاش همکارانم تکمیل آن پیگیری شده بود را در استان به بهره برداری برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: از جمله این مکان های ورزشی سالنی بود که گفته می شد حدود 10 سال بلاتکلیف بود و در یک سال و نیم اخیر تکمیل شد. در کنار آن یک زمین چمن مصنوعی کاملا استاندارد و با کیفیت هم به بهره برداری رسید که این دو پروژه حدود ۳۵ میلیارد ریال اعتبار به خودش اختصاص داده است که در اختیار ورزشکاران استان قرار می‌گیرد.

وی افزود: در خصوص پروژه های نیمه تمام شهرستان اراک طی بازدیدی که با استاندار محترم و نماینده های مجلس در این شهر داشتیم، برنامه‌ریزی انجام شد تا ان‌شاءالله سال ۹۸ بخش اعظم این پروژه ها به بهره برداری برسد.

سلطانی‌فر تصریح کرد: خوشبختانه استان مرکزی دارای شاخص های ورزشی خوبی است و استعدادهای خوبی هم در رشته های مختلف ورزشی دارد. در سال های آینده با افتتاح این پروژه ها حتما اخبار بهتری از ورزش استان خواهیم شنید.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص دیگر برنامه های خود در این سفر یک روزه گفت: جلسه ای با حضور سازمان های مردم نهاد جوانان در محل بیت حضرت امام خمینی(ره) در خمین خواهیم داشت که تلاش می کنیم مسائل سمن ها و هیات ها را در آن بررسی کنیم. در مجموع خوشبختانه ورزش کشور سال خوبی را سپری کرد و ما کارنامه ورزشی بسیار مناسبی را داشتیم که رضایت مردم را در برداشته است.

سلطانی فر درخصوص موفقیت های ورزش ایران در سال ۹۷ ادامه داد: ما سال 97 را با موفقیت تیم ملی در جام جهانی روسیه آغاز کردیم در حالیکه در گروه مرگ بودیم. سپس در جاکارتا بیشترین تعداد مدال را بعد از انقلاب اسلامی در بازی های آسیایی در تمام رشته ها کسب کردیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: سپس در بازی های پاراآسیایی از رتبه چهارم در دو دوره قبل به رتبه سوم ارتقاء پیدا کردیم و در المپیک جوانان هم از رتبه ۲۴ به رتبه هفتم دنیا رسیدیم. در رشته های مختلف هم در مسابقات بین المللی و جهانی هم نتایج درخشانی در رشته های مختلف گرفتیم.

وی افزود: در لیگ قهرمانان آسیا برای اولین بار در تاریخ هر دو تیم بزرگ ما به جمع ۸ تیم برتر آسیا رسیدند و پرسپولیس نایب قهرمان آسیا شد. در جام ملت های آسیا هم اگرچه انتظار ما قهرمانی بود ولی بعد از سالها به نیمه نهایی رسیدیم و در اثر یک اشتباه نتوانستیم به فینال برسیم.

سلطانی فر در پایان خاطرنشان کرد: این روند موفقیت ها را در کنار روند تکمیل پروژه های عمرانی کشور ادامه خواهیم داد. ما امسال فکر می کردیم که بتوانیم ۵۰۰ پروژه را تکمیل کنیم ولی با افتتاح این پروژه ها همچنین سفری که روز یکشنبه به اتفاق رییس جمهور به بوشهر خواهیم داشت، نزدیک به ۸۰۰ پروژه افتتاح خواهد شد که دستاورد بسیار بزرگی است.

ارسال نظرات