فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: در طرح های اعتلای بسیج، اولویت خدمت رسانی به مردم در عرصه های مختلف با همراهی و همکاری آنان است.
کد خبر: ۹۱۲۰۱۱۶
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار جواد عبیری در مراسم تکریم معارفه فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهداء شهر کلاته خیج که در حسینیه دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد در سخنانی با تقدیر و تشکر از فعالیت های مخلصانه بسیجیان در تحقق اهداف و آرمان های امام راحل و شهدا با اشاره به طرح های اعتلای بسیج که از سوی مقام معظم رهبری به فرمانده سازمان بسیج مستضعفین ابلاغ شده است اظهار كرد: در این طرح ها خدمت رسانی به مردم در اولویت قرار دارد و بسیجیان عزیز باید تلاش کنند تا این طرح ها به  نحوه شایسته در سطح محلات و مساجد اجرایی شود.
وی افزود: هدف از این جا به جایی ها در بسیج پویایی و نشاط بیشتر در مجموعه بسیج است و انتظارات ما از فرماندهان حوزه ها خدمت به بسیج و تحقق طرح های اعتلا در بسیج است.
فرمانده سپاه شاهرود با تاکید بر خدمت به بسیجیان که لشکر مخلص خدا هستند به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبری در این بیانیه نقشه راه انقلاب اسلامی را برای تحقق تمدن بزرگ اسلامی مشخص می کنند و انتظارات ایشان از مردم و بویژه نسل جوان جامعه است تا هفت ابلاغ ایشان را در حوزه های مختلف عملیاتی و اجرایی نمایند.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی خداپرست امام جمعه کلاته خیج نیز در سخنانی با تقدیر و تشکر از فرمانده سابق حوزه برای فرماندهی جدید آرزوی توفیق و خدمتگذاری به بسیج و جامعه نمود.
حسین نوروزی فرمانده سابق حوزه گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه و سعید قربانی فرمانده جدید برنامه های آینده خود را اعلام کرد.
در این مراسم از فرماندهان پایگاه های حوزه حمزه سیدالشهداء با اهدا هدیه تقدیر و حکم انتصاب فرمانده جدید حوزه به وی ابلاغ شد و از فرمانده سابق با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها