خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان:

رسانه ها دستاوردهای سپاه را منعکس کنند

حجت الاسلام صادقی گفت: اقدامات سپاه بسیار گسترده و در زمینه‌های مختلف است که اصحاب رسانه می‌توانند منعکس کننده این دستاوردها باشند.
کد خبر: ۹۱۲۰۱۱۴
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان، حجت الاسلام رحمت الله صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، ظهر امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه، با اشاره به روایتی از امام علی(ع) گفت: نخستین مؤلفه در مسیر حرکت و فعالیت یک جامعه از دیدگاه امام علی(ع) اقتصاد است و این مربوط به تمام سطوح اقتصادی در جامعه خواهد بود.

وی در ادامه افزود: دومین مسأله در حرکت و پویایی جامعه مجاهدین فی سبیل الله هستند، در حقیقت منظور امنیت و آرامش است و اگر رزمندگان و مسؤولان امنیتی نباشند قطعاً اقتصاد هم امکان رونق پیدا کردن در جامعه نخواهند داشت. چیزی که از دیدگاه امام علی(ع) مهم می باشد تبلیغ و رساندن پیام رزمندگان و فعالان اقتصادی به اقشار مختلف جامعه است، این یعنی همان کار و فعالیتی که خبرنگاران باید انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، حضرت زینب(س) را خبرنگار واقعه کربلا توصیف کرد و گفت: حضرت زینب(س) واقعه کربلا را برای جامعه نقل کردند و امروز همه ما آنچه که از آن واقعه مهم داریم را مدیون ایشان هستیم. در حوزه ادبیات فارسی شاهد هستیم فردوسی به زیبایی اسطوره‌سازی کرده است و همه از آن لذت می‌برند، در دفاع مقدس نیز شاهد اسطوره‌های واقعی هستیم که رشادت‌ها و فداکاری‌های بسیار داشتند و نیاز داریم که کسی با اشعار فردوسی‌وار دفاع مقدس را روایت کند.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه در به تصویر کشیدن رشادتهای بزرگان و سرداران نظیر سرلشکر قاسم سلیمانی کم کاری کرده‌ایم، تصریح کرد: رهبر انقلاب در دیدار با مردم تبریز از حماسه آفرینی و شکوه آفرینی مردم اصفهان در تشییع ۲۷ شهید حادثه تروریستی تقدیر کردند و لازم بود ما فعالیت رسانه‌ای خوبی در این زمینه داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت رسانه و تبلیغات در جامعه جهانی، اظهار کرد: اصحاب رسانه با روحیه انقلابی و مجاهدت فعالیت می‌کنند. بسیاری از افتتاح‌های امروز و دیروز دولت حاصل زحمات سپاه و بسیج بوده است و اصحاب رسانه می‌توانند به خوبی به پوشش این دستاوردها بپردازند، اقدامات سپاه بسیار گسترده و در زمینه‌های مختلف است که اصحاب رسانه می‌توانند منعکس کننده این دستاوردها باشند.

منبع: رسا
ارسال نظرات