خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه:

رشادت‌های شهید باکری فراموش نمی‌شود

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: رشادت‌های رزمندگان اسلام به ویژه شهید باکری فراموش نمی‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۰۱۱۰
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، علی اکبر پورجمشیدیان ظهر امروز در یادواره شهید مهدی باکری و ۸۵۰ شهید میاندوآب که با حضور جمعی از بسیجیان و خانواده شهدا در این شهرستان ترتیب یافت، اظهار داشت: ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان لشکر عاشورا هیچ وقت از حافظه تاریخی این ملت پاک نمی‌شود.

وی افزود: رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی به ویژه باکری‌ها نماد و تبلور غیرت آذربایجان و ایران به شمار می‌روند به طوری که نه‌تنها افتخار زادگاه‌شان میاندوآب بلکه مایه سربلندی ایران و جهان اسلام هستند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه این خطه از کشورمان به معنای واقعی کلمه مظهر وحدت و یکپارچگی اقوام مختلف است و نمی‌توان این موضوع را انکار کرد، ادامه داد: ملت بزرگ کشورمان به ویژه مردم این خطه شهیدپرور در اطاعت از ولی فقیه و دفاع از انقلاب زبانزد عام و خاص هستند.

پورجمشیدیان نقش مردم آذربایجان و میاندوآب در هشت سال دفاع مقدس  را بی‌بدیل و ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: مردم ایثارگر و ولایتمدار این مرز و بوم برای دفاع از کیان ملی از هیچ تلاشی فروگذار نبودند.

وی با بیان اینکه رشادت های رزمندگان اسلام هیچ گاه فراموش نشده و از حافظه تاریخی ملت بزرگ ایران اسلامی پاک نخواهد شد، گفت: جوانان این کشور با کمترین امکانات در مقابل دشمنان و متجاوزان تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و حماسه‌های بزرگی خلق کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات