مدیرکل صدا وسیما یزد؛

رسانه ها رکن اساسی حضور پر شور مردم در حماسه ۲۲ بهمن بودند

امیر محمد پهلوانیان با اشاره به رشد ۱۵ درصدی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: رسانه نقش اصلی را در حضور پرشور مردم در جشن ۲۲ بهمن داشتند.
کد خبر: ۹۱۲۰۱۰۰
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، «امیراحمد پهلوانیان» مدیر کل صدا وسیما یزد در مراسم تجلیل از رسانه‌ها، مدیران برتر روابط عمومی چهل سالگی انقلاب اسلامی در استان، با اشاره به اینکه جامعه رسانه‌ای بسیار مظلوم واقع شدند، اظهار داشت: خبرنگاران همبشه در خدمت پیشرفت استان بدون هیچ چشم داشتی بوده و هستند.
پهلوانیان خبرنگاران یزد را صمیمی‌ترین، کوشاترین و پاکترین صنف استان دانست و تاکید کرد: هر جامعه‌ای به زیرساخت توسعه فرهنگی نیاز دارد و رکن اصلی تحقق آن توسعه رسانه‌ای است.
وی ایراد‌های امروزه توسعه صنعتی استان را نتیجه عدم توسعه رسانه‌ای در زمان خود قلمداد کرد و افزود: استاندار فعلی یزد به توسعه فرهنگی و رسانه‌ای نگاه ویژه‌ای دارد که این خود یک غنیمت است.
مدیر کل صدا و سیما یزد با اشاره به اینکه دهه فجر امسال در شرایط سیاسی و اقتصادی خاصی انجام شد، یادآور شد: حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی چهل سالگی انقلاب، از اهمیت خاصی برخوردار بود.
پهلوانیان با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امسال، گفت: رسانه‌ها نقش اصلی را حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را ایفا کردند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات