مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد گفت: دفاع مقدس، نمادی گویا وبیّن از جلوه های غرورآفرین وافتخارآمیزی است که استقامت، پایمردی دلاورمردان ایران را در مقابل تجاوز نابحق نیروهای بعث عراق به نمایش گذارد وقدرت سلاح ایمان را در نبرد با استکبار جهانی جلوه گر ساخت.
کد خبر: ۹۱۲۰۰۹۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در جمع کارکنان درنشست مصون سازی فرهنگی که با موضوع(ایمان، ایثار، دلدادگی ومجاهدت، روح دفاع مقدس) در محل نمازخانه برگزار گردید ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز گرامیداشت یاد وخاطره شهداء وتاسیس بنیاد شهید به فرمان حضرت امام(ره) گفت: قدرت وتوان روحی بالا از مهمترین دستاوردهای ایمان است که یک انسان مومن در آزمون های سخت وتندبادهای زندگی بدان نیازمند است؛ در این میان جنگ وجهاد جزء دشوارترین صحنه های آزمون بشر است که فائق آمدن بر مشکلات وتنگناهای آن قدرت روحی دوچندانی را می طلبد.
وی در ادامه ضمن برشمردن مهمترین جلوه های ایمان در دوران دفاع مقدس افزود: ایمان یک قدرت برتر وسرنوشت ساز، مهمترین عامل در پیروزی وتجلی دهنده ارزش ها بود؛ما در جنگ، زمین گیر نمودن نیروی زرهی دشمن در کوچه پس کوچه های خرمشهر توسط مردم ورزمندگان را شاهد بودیم واین دلیل وجود یک عنصر بسیار مهم یعنی ایمان در جنگ بود.
حجت الاسلام پوربابایی در ادامه با بررسی مراتب ایمان رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت :ایثار در مال، امکانات، رسیدگی به دیگران ودر نهایت ایثار در نجات دیگران به ترتیب جزء مراتب ایثارگری ومجاهدت رزمندگان شمرده می شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در ادامه تصریح نمود: تمام ایران در جنگ، از شمالی ترین تا جنوبی ترین نقطه کشور در خط مقدم جهان اسلام قرار داشت؛ برای رزمندگان ما منافع شخصی مطرح نبود، بلکه فقط منافع اسلام برای رضای خداوند متعال عنوان می شد والان در عصر حاضر هم خودگذشتگی ها باید خود را نشان بدهد؛ شرکت در جشن عاطفه ها وتقسیم شادی ها، کمک به نیازمندان وایتام، دادن زکوات مستحبی و.. می تواند عرصه مجاهدت مردم باشد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات