فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شازند گفت: راهیان نور یکی از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۹۱۲۰۰۸۰
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ سرهنگ پاسدار مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شازند در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور شهرستان شازند به مناطق عملیاتی گفت: راهیان نور یک حرکت معنوی و در امتداد حماسه حسینی است چراکه در این سفر با شهیدان دوران دفاع مقدس که دانش‌آموخته مکتب امام حسین(ع) و عاشورا بودند تجدیدعهد می‌شود.

وی اظهار کرد: ملت غیور مسلمان ایران باید بدانند چراغی که امام حسین(ع) در روز عاشورا با خونش روشن کرده است خاموش شدنی نیست و تا قیامت روشنی‌بخش و هدایتگر خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند راهیان نور یکی از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی کشور در خصوص مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و افزود: جوان‌ها ادامه‌دهنده راه بزرگان خود هستند و بایستی جان، روح و احساساتشان را در جبهه‌های ایران معطر کنند.

مهجوری ادامه داد: هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی، ترویج فرهنگ مقاومت، حفظ روحیه ازخودگذشتگی و ایثار و تشریح ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه صبح امروز کاروان راهیان نور در شهرستان شازند از مقابل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان  به تعداد سه اتوبوس در قالب  به کربلای ایران اعزام  شدند اظهار کرد: مرحله بعدی اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور ۲۶ اسفندماه خواهد بود.

راهیان نور مهم‌ترین اقدام فرهنگی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن استراهیان نور مهم‌ترین اقدام فرهنگی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن استراهیان نور مهم‌ترین اقدام فرهنگی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

انتهای پیام/

ارسال نظرات