خبرهای داغ:
سردار عروج گفت: توان نظامی ما نسبت به زمان جنگ ۱۰ برابر شده است و تجربه جنگ تحمیلی ثابت کرد که پیروزی ما بر وفق وعده الهی بوده است.
کد خبر: ۹۱۲۰۰۷۵
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کاشان، سردار خسرو عروج چهارشنبه شب در مراسم سالروز شهادت سرلشکر پاسدار حاج عباس کریمی قهرودی که همزمان با روز بزرگداشت شهدا و یادبود شهدای مدافع حرم حریم انقلاب اسلامی در مسجد باب الحوائج کاشان برگزار شد، گفت: ایران سرزمین حسینی است که به امام زمان (عج) تعلق دارد.

وی افزود: ملت ایران با الگو از امام حسین (ع) فرزندان خود را تربیت کردند و به جبهه‌ها اعزام کردند و با شهادت خود در راه اسلام تربیت حسینی فرزندان خود را به اثبات رسانیدند. 

سردار عروج گفت: دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی هرگز نخواهند توانست با تهاجم فرهنگی و ماهواره‌ها چنین ملتی را از مسیر اصلی خودش منحرف کنند چرا که ملت ایران اسلامی بار‌ها ثابت کرده که هرگاه لازم بوده در صحنه حضور یافته و دشمن را مایوس کرده است. 

وی افزود: امروز ما نیز وظیفه داریم در این راه با تمام توان به تکلیف خود عمل کنیم و فراموش نکنیم دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران قصد دارند خواسته‌های خودشان را به ما دیکته کنند و به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند. 

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران گفت: دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن همه محاسبات عقلی و نظریه‌های علمی خود را به کار گرفت تا انقلاب اسلامی به چهل سالگی خودش نرسد، اما همه نقشه‌ها و توطئه‌های آن‌ها طی این مدت یکی بعد دیگری نقش برآب شد و شکست خوردند. 

به گفته وی، الهی بودن رزمندگان و جوانان قهرمان جبهه مقاومت و شهادت طلب ایران اسلامی است که آن‌ها را در مقابله با مستکبران به پیروزی نهایی رسانیده است.

سردار عروج در ادامه بر مطالعه وصیت نامه شهدا و ادامه راه و روش زندگی آنان به عنوان بهترین الگو برای جوانان تأکید کرد و افزود: در صورت الگو قرار دادن سیره شهدا با تکیه بر همین جوانان مؤمن و انقلابی می‌توانیم در برابر همه توطئه‌های دشمن مقاومت کنیم و به پیروزی برسیم. 

وی با اشاره به اینکه پیروزی ملت ایران در همه عرصه‌ها را مدیون شهدای بلند مرتبه هستیم که ثارالله مدافع خون آن‌ها است اظهار داشت: در مطالعه ۹۰ درصد وصیت نامه شهدا، آرزوی دستیابی به رضایت امام حسین (ع) مشهود است.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران گفت: توان نظامی ما نسبت به زمان جنگ ۱۰ برابر شده است و تجربه جنگ تحمیلی ثابت کرد که پیروزی ما بر اساس وعده الهی بوده است.

لازم به ذکر است، سردار شهید حاج عباس کریمی قهرودی فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله پس از عملیات موفقیت آمیز ‹‹بدر›› و تسخیر منطقه ‹‹هورالهویزه›› هنگام تحویل منطقه به نیرو‌های تازه نفس در ۲۳ اسفند سال ۶۳ در سن ۲۵ سالگی با ترکش خمپاره تا عرش اعلی پرکشید و پیکر پاکش در قطعه سرداران شهید بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

منبع: رسا
ارسال نظرات
پر بیننده ها