خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی:

خدمات بسیج جامعه پزشکی خوی ارتقا خواهد یافت

نشست هم اندایشی نخبگان بسیج جامعه پزشکی سپاه خوی با حضور سرهنگ پاسدار محمد باقر اعلایی فرمانده سپاه خوی و اعضا تیم های تخصصی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۰۷۳
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج  از خوی، در این نشست فرمانده سپاه خوی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پزشکان و اعضا تیم های بسیج جامعه پزشکی خوی گفت: با گذشت چندین دهه از عمر پر برکت و افتخار آمیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت پرشتاب به سمت تحقق جامعه اسلامی، ضروری است با حضور سازمان یافته نخبگان، فرهیختگان، پزشکان، متخصصان، زمینه مشارکت در تحقق جامعه سالم فراهم شود و با ساماندهی کارگروه های تخصصی و پزشکی از همه ظرفیت ها و قابلیت های شهرستان در جهت تحقق خدمت به مردم خوی استفاده شود.

سرهنگ پاسدار محمد باقر اعلایی افزود: اجرای تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سرعت بخشیدن به روند تحقق سلامت مردم و پیشبرد اهداف و ماموریت های بسیج را نیازمند تلاش بیشتر در خدمت به مردم روستاها و مناطق دور افتاده خوی دانست و گفت: بسیج جامعه پزشکی به عنوان یکی از مراکز مهم و تاثیرگذار در ماموریت های محوله در حوزه های مختلف امداد و درمان، علمی و پژوهشی، تربیت و آموزش، در برگزاری درمانگاه های تخصصی و ویزیت های رایگان و بیمارستان های صحرایی برای اقشار کم برخوردار ومناطق محروم اثرگذار دانست.

در ادامه نشست مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه خوی، گزارشی از عملکرد یک ساله در اجرای طرح ها و برنامه های سپاه خوی در ارتقا سطح سلامت مردم، ارائه نمود و ازحضور پررنگ و مستمر همه اعضای بسیج جامعه پزشکی در فعالیت های انجام شده، تشکر کرد .

سرهنگ پاسدار مرتضی عباسلو از ارائه خدمات سه تیم بسیج جامعه پزشکی به بیش از بیست هزار نفر در مناطق محروم و دورافتاده خوی به صورت فعال و گسترده خبر داد، گفت: هر تیم متشکل از پزشک عمومی، روانشناس، کادر آموزشی و بهداشتی می باشند.

وی افزود: در سال جدید یک تیم نیز اضافه خواهد شد و با 4 تیم عملیاتی بیش از پیش در خدمت مردم خوی خواهیم بود.

در پایان از تیم برگزیده و برتر کشوری بسیج جامعه پزشکی سپاه خوی تقدیر شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات