رئيس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان مركزی گفت: اجرای محدودیت‌های ترافيكی از 25 اسفندماه در برخی از محورهای مواصلاتی استان انجام می شود.
کد خبر: ۹۱۲۰۰۶۶
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸

ایرج کهریزی رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره اجرای محدودیت های ترافیکی در ایام پایانی سال و نوروز گفت: با توجه به افزایش تردد و حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز، به‌منظور ارتقاء ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی از روز شنبه 25 اسفندماه تا پایان روز شنبه 17 فروردین در برخی از محورهای مواصلاتی اجرایی می‌شود.

وی افزود: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها و سایر محورهایی که ضرورت ایجاب کند، ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی  ادامه داد: در تمامی محورهای برون‌شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی یا دارای مجوز از پلیس‌راهور ناجا از این امر مستثنا بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یک‌طرفه شدن عبور و مرور در آن‌ها اجرا می‌شود یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

سرهنگ کهیریزی همچنین ادامه داد:  تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در تاریخ 13 فروردین‌ماه در تمامی محورهای برون‌شهری ممنوع است.

 وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محورهای موصلاتی استان گفت:  تردد انواع تریلر و کامیون محورهای قدیم ساوه - همدان، قدیم ساوه – سلفچگان و بالعکس از ساعت 7 صبح 28 اسفندماه تا ساعت 24 یکم فروردین‌ماه، از ساعت 7 صبح چهارم فروردین تا ساعت 24 پنجم فروردین، از ساعت 12 الی 24 روز یازدهم فروردین، از ساعت 12 چهاردهم فروردین‌ماه تا ساعت 24 روز شانزدهم فروردین‌ماه ممنوع است.

وی افزود: در محورهای اراک – قم، جاده قدیم تهران – قم و بالعکس تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 12 الی 24 تاریخ‌های بیست و هشتم و بیست و نهم اسفندماه و چهارم، چهاردهم و شانزدهم فروردین‌ماه ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: ورود و تردد تمامی خودروهای ترانزیت مواد سوختی در شهر از ساعت 7 صبح روز شنبه 25 فرودین تا ساعت 7 صبح روز یک‌شنبه 18 فروردین‌ماه ممنوع است و خودروهای مذکور در سایر ایام طرح نوروز سال 1398 تنها در ساعات روز مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل‌های ایمن بین‌راهی خواهند بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت نیاز به اعمال محدودیت‌های پیش‌بینی نشده در محورهای تحت پوشش استان به‌منظور کنترل و تنظیم عبور و مرور وسایل نقلیه، به‌صورت مقطعی و منطقه‌ای با در نظر گرفتن فرصت کافی برای اطلاع‌رسانی تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات