مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

شهدا رفتند تا ما زیر پرچم آمریکا و استکبار نباشیم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در یادواره 1200 شهید میانه با اشاره به غیرقابل اعتماد بودن و دشمنی دیرینه آمریکا و اروپا، سازش با آن ها را ذلت دانست و گفت: شهدا رفتند تا ما زیر پرچم آمریکا و استکبار نباشیم.
کد خبر: ۹۱۲۰۰۴۶
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عزت الله جعفری دوران دفاع مقدس را مملو از عشق، ایثار و دلدادگی به امام حسین(ع)، حضرت زینب و حضرت رقیه(س) و یک معجزه الهی عنوان کرد و افزود: هدف شهدا تقویت نظام و انقلاب و قدرتمند کردن آن بود.

   وی دفاع مقدس را بزرگترین چالش انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به خاطراتی از رشادتها و جانفشانی های شهید نریمان همتی و اینکه با وجود سن و سال کمش در مدت زمانی کوتاه از حضورش در جبهه، کارهای بسیار بزرگی توسط او انجام شد، اظهار داشت: امثال شهید همتی، افکاری الهی و جهانی داشتند چون انقلاب ما انقلابی جهانی و الهی و استمراری از نهضت اسلامی پیامبر بزرگوار(ص) است.

 سردار جعفری حضور ایران در سوریه و عراق و ... را نشات گرفته از غیرت دینی و عشق به اهل بیت(ع) عنوان کرد و با بیان اینکه حضور ما در منطقه بیشتر جنبه مستشاری داشت تا جنگ مستقیم، اضافه کرد: سردار سلیمانی تفنگ به دست نگرفت بلکه با تسبیه اش آمریکا را شکست داد.    

وی مردم ایران را بهترین و وفادارترین مردمان و کشور ایران را از جمله غنی ترین کشورهای جهان برشمرد و با بیان اینکه تمامی مشکلات کشور با همت مردم و دولت قابل حل است و نیازی به مذاکره با آمریکا و اروپا نداریم، افزود: اکنون بیانیه گام دوم رهبری همچون نورافکنی بر مسیر راه انقلاب تلألو افکنده است و کافی است همت کرده و قدم در این راه بگذاریم، ثمرات آن را به وضوح خواهیم دید.

   یادواره سرداران و 1200 شهید میانه با محوریت سردار شهید نریمان همتی و با حضور صدها نفر از مردم و مسئولین در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی میانه برگزار شد.

   رونمایی از کتاب شهید نریمان همتی، تقدیر از پدر شهید همتی و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای میانه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار