فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امنیت، عزت و استقلال کشور به برکت زحمات خانواده‌های شهدا رقم خورده است چرا که پدران و مادران، همسران و فرزندان شهدا با صبر و استقامت و تربیت فرزندان اسلام، این کشور را به سربلندی، عزت و اقتدار رسانده اند.
کد خبر: ۹۱۲۰۰۴۳
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
عرت و استقلال کشور به برکت زحمات خانواده های شهدا رقم خورده است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع در دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان در سالن جلسات سپاه استان با بیان اینکه پرچم اسلام و شهادت همیشه جاویدان است، اظهار داشت: امنیت، عزت و استقلال کشور به برکت زحمات خانواده‌های شهدا رقم خورده است چرا که پدران و مادران، همسران و فرزندان شهدا با صبر و استقامت و تربیت فرزندان اسلام این کشور را به سربلندی، عزت و اقتدار رسانده اند.

وی ادامه داد: خانواده‌های معظم شهدا بزرگترین سرمایه و افتخار برای ملت ایران بوده و ما قدردان چنین خانواده‌های غیوری هستیم که فرزندان خود را در راه حفظ ارزش‌های انقلاب تقدیم وطن کرده‌اند.

وی با بیان اینکه حادثه عظیم کربلا دستاورد‌های بزرگی برای اسلام داشت و شهدای والامقام پای درس شهدای کربلا نشسته و از مکتب اهل بیت معرف و دانش آموخته اند، گفت: امروز نیز دستاورد‌های بزرگ کشور در تمامی عرصه‌ها را مدیون این عزیزان هستیم و نیاز است در همه برنامه‌های خود، چه زندگی، خانواده، مسئولیت‌ها و چه پیشرفت کشور؛ سیره و وصیت نامه شهدا را الگوی خود قرار دهیم.

سردار بابازاده با اشاره به اینکه ولایت مداری رکن اصلی شهیدان بود گفت: وقتی وصیت نامه شهدا را ورق میزنیم اکثرا به حفظ و پشتیبانی ولایت فقیه اشاره داشتند و درخواست داشتند تا این نظام و انقلاب پایدار باشد تا به پرچم این انقلاب اسلامی به دست صاحب اسلامی یعنی امام زمان (عج) برسد.

یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: در خاطرات و وصیت نامه‌های شهدا میبینیم که رسیدن به مقام شهادت کار دشواری نیست چرا که در خط به خط این وصایا به انسان‌ها این بشارت داده می‌شود، اما این بشارت شایسته افرادی هست که با خدای خود معامله کرده و میکنند.

سردار بابازاده با اشاره به رشادت‌های شهدای مدافعان حرم و شهدای شمالغرب کشور بیان کرد: شهدای شمالغرب در کشور در مرز‌های ایران در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی و شهدای مدافع حرم هزاران کیلومتر دورتر از مرز‌های کشور راه سعادت را انتخاب کردند و با دفاع از حرم حضرت زینب (س) پاک‌ترین و زلال‌ترین رشادت‌ها را به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از وظایفی که بر عهده ماست و همه دستگاه‌های مربوطه به ویژه دستگاه‌های فرهنگی اهتمام ویژه داشته باشند تا با ترویج این دو فرهنگ اصیل توطئه‌های شوم دشمنان خنثی شود.
ارسال نظرات