توسعه و پیشرفت در سایه امنیت امکان پذیر است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هر توسعه و پیشرفت در سایه امنیت امکان پذیر است.
کد خبر: ۹۱۲۰۰۲۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ اقبال عباسی در یادواره شهدای نیروی انتظامی استان با گرامی داشت یاد و خاطره امام ره و شهدا، اظهار کرد: یادواره های شهدا یکی از با ارزش ترین برنامه ها است که در طول سال برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه، استان چهارمحال و بختیاری از لحاظ نزدیکی به نظام و ولایت از استان های نخست است، عنوان داشت: شهدا جان خود را دادند تا مردم ما در آرامش زندگی کنند و این

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امنیت اجتماعی ، اقتصادی و مرزی یکی از ضروریات است، بیان داشت: هر توسعه و هر پیشرفتی در سایه امنیت و نظم و انتظام امکان پذیر است.

این مقام مسئول تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند که از هر طریقی امنیت کشور را دچار مشکل کنند.

عباسی گفت: اگر امروز ما پیشرفتی را در پیش رو داریم به دلیل فداکاری فرزندان مرز و بوم ماست که امنیت را به کشور هدیه کردند.

وی با تاکید بر اینکه اگر در جامعه نظم و انظباط نباشد هرچقدر هزینه کند بی فایده است، افزود: پلیس فتا یکی از مهم ترین وظایف را در جامعه برای برقراری امنیت بر عهده دارد چرا که دشمن از طریق فضای مجازی نظام جمهوری اسلامی ایران را هدف گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری به اقتشاشات اشاره داشت و گفت: مشکلات اقتصادی، مفاسد و ... اگر درست مدیریت نشود امنیت جامعه به هم ریخته خواهد شد.

چالش موضوع آب اگر در استان های دیگر بود و مدیریت نمی شد قطعا مشکلات بسیاری را در پی می داشت، اما این مشکل در استان ما با مدیریت درست رفع شد و امید خواهیم داد که این مشکلات آبی را در سال های بعد در استان وجود نداشته باشد.

ارسال نظرات