هم‌زمان با بزرگداشت روز شهدا، کاروان دانشجویی راهیان نور دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به مناطق جنگی جنوب کشوراعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۰۰۱۴
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرگزاری فارس، رئیس دفتر نهادمقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان هرمزگان در مراسم بدرقه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به مناطق جنوب کشور با اشاره به اینکه این سفر بسیار ارزشمند و معنوی است، اظهار داشت: همه به شهدا مدیون هستیم، چون شهدا جان خود، که گرانبهاترین سرمایه انسان است را در راه خدا و برای اقتدارو امنیت وطن فدا کرده اند.

حجت الاسلام سیدعباس تقوی افزود: شما دانشجویان این سفر را باید غنیمت بشمرید زیرا یک فرصتی برای بازشناسی دوباره انسان در چنین سرزمین معنوی است.

وی اضافه کرد: تمام سرزمین مناطق جنگی به قطره قطره خون شهدا آغشته شده است و این شهدا بودند که افتادند تا ما ها امروز بایستیم و در سایه امنیت و اقتدار ملی بتوانیم کسب علم و دانش کنیم.

رئیس دفتر نهادمقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان هرمزگان با اشاره به اینکه سفرهای راهیان نور دانشجویی با حال و هوای خاصی همراه است، بیان کرد: شما دانشجویان در راه کسب علم و دانش و ترویچ فرهنگ شهادت باید از شهدای انقلاب و دفاع مقدس الگوگیری کنید.

 تقوی بیان کرد: چنین سفری همراه با دعوت خدایی است و لحظه های این سفر همراه با حس معنوی است و چنین سفرهای همراه شدن با شهداست .

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در بین دانشجویان اعزامی  راهیان نور در عنوان کرد: خوشبختامه اردوهای راهیان نور ثمره فرهنگی خوبی برای حوزه دانشجویی داشته است به طوری که مشارکت دانشجویان بسیار بالا است.

عبدالعظیم نجاتی‌زاده افزود: دانشجویان در این اردوها  می‌توانند سفیران ترویج و فرهنگسازی ارزش‌های دفاع مقدس باشند و با اندیشه‌های جوانان نسل دفاع مقدس که از وطن دفاع کردند، آشنا شوند.

نجاتی‌زاده افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی دانشجویان در اردوی راهیان نور همیشه بسیار جذاب و ارزشمند بوده و مورد استقبال همه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در این دوره 120 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با سه دستگاه اتوبوس به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند

ارسال نظرات