سید ساجد یعقوبی
با محوریت ۱۲۴شهید دوران دفاع مقدس یادواره شهدای شهرستان بیله سوار به مناسبت ۲۲اسفند روز شهدا در مسجد صاحب الزمان محله با باش کندی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۹۹۹۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

یادواره شهدای شهرستان بیله سوار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام سید احمد سعادتی سعادتی در این مراسم ضمن تکریم مقام شامخ شهدا و تبریک سالروز تاسیس بنیاد شهید وامور ایثار گران با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اینکه زنده نگه داشتن نام ویاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: شهدا برای حفظ اسلام جان خود را تقدیم کردند و تا وقتی که پای اسلام در وسط باشد این جانفشانی ها ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: برگزاری و گرامیداشت نام و یادشهدا باعث زنده نگه داشتن معنویت در جامعه می شود و این مراسمات کمترین کاری است که می توان در حق شهدا انجام داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بیله سوار افزود: هدف اساسی از برگزاری این مراسمات نگه داشتن سیره و مکتبی است که شهدا بخاطر آن جانشان را نثار آن کردن و امروز دشمن شکست خورده، هر آنچه در توان دارد اعم از قوای داخلی و خارجی برای ضربه زدن به این نظام و مردم استفاده می کنند.

سعادتی بیان کرد: به لطف و عنایت الهی و توجه حضرت مهدی (عج) و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری هرآنچه کرده اند به در بسته خورده اند و این فرهنگ شهادت طلبی نه تنها در بین جوانان و بسیجیان سست نشده بلکه فراتر از مرزهای کشور با تاسی از جنگ ۸ساله دفاع مقدس رزمندگان کشورهای همجوار به خاطر حفظ ناموس و کشور خود جان میدهند و حرکت جهادی و انقلابی خود را همانند جنگ ۸ساله دفاع مقدس ایران میدانند.

یادواره شهدای شهرستان بیله سوار برگزار شد

ارسال نظرات