گامی دیگر در جهت خدمت رسانی به بیماران،

راه اندازی شیفت عصر بخش پزشکی هسته‌ای بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از راه اندازی شیفت عصر بخش پزشکی هسته‌ای بیمارستان امام حسین (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۹۹۹۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکترحسین شیبانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: با شروع فعالیت شیفت عصر بخش پزشکی هسته‌ای بیمارستان امام حسین (ع) تا کنون ۲۰۰ بیمار فقط در شیفت عصر پذیرش شده اند که بیش از ۹۰ درصد پذیرش شدگان را بیماران قلبی تشکیل می‌دهند.
وی افزود: با شروع فعالیت شیفت عصر بخش پزشکی هسته‌ای لیست انتظار مراجعین به ماکزیمم یک هفته تا ده روز تقویمی (نه کاری) کاهش یافته است که امیدواریم رضایت مراجعین عزیزرا در پی داشته باشد.
شیبانی بیان کرد:اسکن‌هایی که جنبه اورژانس دارند مانند اسکن پرفیوژن ریه کمتر از ۴۸ ساعت انجام و گزارش داده می‌شود و نیز برای آن دسته از عزیزانی که از راه دور مراجعه می‌کنند همان روز انجام اسکن یعنی بعد از اینکه اسکن شان انجام شد، جواب اسکن هم به آن‌ها داده می‌شود تا نیازی به مراجعه مجدد نداشته باشند.
معاون درمان دانشگاه گفت: بیمارانی که بعلت بعد مسافت امکان حضور فیزیکی جهت نوبت گرفتن را ندارند می‌توانند ضمن تماس تلفنی نسخه پزشک را به نمابر بخش فکس نمایند (شماره تلفکس ۳۲۳۳۴۹۲۷) و همکاران ما ضمن اعلام تاریخ و نوبت مراجعه، آمادگی و توصیه‌های لازم را به بیمار خواهند داد و نیازی به حضور فیزیکی آنان نیست.
شایان ذکر است پیش از این بخش پزشکی هسته‌ای فقط در یک شیفت فعال بود که باعث طولانی شدن نوبت‌ها و نارضایتی بیماران و شهروندان را بدنبال داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار