مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: تاکنون بیش از نه هزار نفر برای ایام اعتکاف ثبت‌ نام کرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۱۹۹۸۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام صفر قربانپور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گردهمایی روحانیون، مداحان، هیئت مذهبی شهرستان اراک گفت: با توجه به تقارن ایام پایانی سال و نوروز باستانی با ایام مبارک ماه رجب و یکی شدن بهار نوروز و بهار نیایش، لازم است از این ایام استفاده درستی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام قربانپور ضربه زدن به ارزش‌های دینی را از اهداف دشمنان دانست و اظهار کرد: دشمنان به دنبال این هستند که آرمان شهدا و انقلاب را به فراموشی ببرند؛ لذا بایستی قدردان زحمات و فداکاری‌های شهدا باشیم و از توطئه‌های دشمنان غافل نشویم.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی مشکلات و شرایط اجتماعی را به اصل دین گره می‌زنند، درحالیکه مبانی اعتقادی و کارآمدی دین از صدر اسلام تاکنون بارها اثبات‌ شده است و این جریان حکومت دینی مبتنی بر ولایت‌فقیه نمونه ندارد؛ به همین دلیل آمریکا همواره برای حفظ حیات خود با این نظام دینی مشکل داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به مراسم اعتکاف بیان کرد: تاکنون بیش از نه هزار نفر برای ایام اعتکاف ثبت‌ نام کرده‌اند.

وی افزود: موضوعی که لازم است توجه کنیم، این است نوروز جایگاه خاص خودش را دارد ولی جایگاه اهل‌بیت(ع) نشاط ویژه‌ای در زندگی‌ها ایجاد می‌کند و بدین‌ جهت اعیاد پیش رو باید به بهترین نحو برگزار کنیم.

قربان پور با تأکید بر اینکه بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری در تاریخ بی‌نظیر است، بیان کرد: این بیانیه در حقیقت نقشه راه کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات