مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: ۷۳ مسجد در شهرها و روستاهای سراسر استان آماده برپایی مراسم معنوی اعتکاف است.
کد خبر: ۹۱۱۹۹۷۰
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان، در جمع خبرنگاران، حضور در مناسبت‌های معنوی همچون اعتکاف را مایه بهجت و نورانیت قلب دانست و گفت: بدون شک وجود چنین آیین‌هایی در دین مبین اسلام فرصتی مغتنم در پاک‌سازی قلب و روح و جدایی از مادیات و دل سپردن به معنویات است.
وی در ادامه با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برپایی مراسم اعتکاف در سراسر استان افزود: ۷۳ مسجد در سراسر استان آماده پذیرایی و حضور معتکفان است.
وی با اشاره به اینکه مراسم اعتکاف در هشت شهرستان استان برپا می‌شود ادامه داد: ۳۵ مسجد در شهر‌های استان و ۳۸ مسجد نیز در روستا‌ها برای انجام مراسم معنوی اعتکاف در نظر گرفته‌شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به ثبت‌نام پنج هزار و ۲۰۰ نفر از سراسر استان در این مراسم معنوی عنوان کرد: این مراسم از غروب روز ۲۹ اسفند سال جاری آغاز و در غروب روز دوم فروردین ۹۸ پایان می‌یابد.
حجت الاسلام شکری بیان داشت: تمهیدات لازم برای حضور و اعزام سخنران، مبلغ و قاریان ممتاز قرآن به مساجد برگزارکننده اعتکاف اندیشیده شده و برنامه‌های متنوعی قرار است در این مراسم ازجمله بیان احکام و توزیع بسته‌های فرهنگی انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها