خبرهای داغ:

برخورد با رانندگان حادثه ساز در ایام نوروز

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: برخورد با رانندگان حادثه ساز برای کاهش تصادفات جاده ای در روزهای تعطیل نوروز تشدید می شود.
کد خبر: ۹۱۱۹۹۶۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ تقی کبیری گفت : برخورد پلیس با رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه آفرین می شوند همیشه مورد توجه پلیس است اما در ایام نوروز برای تامین امنیت جاده و آرامش مسافران به منظور کاهش تصادفات شدت می یابد.
وی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات در حین رانندگی به منظور پیشگیری از حوادث، ادامه داد: گواهینامه رانندگانی که بیش از 30 نمره منفی داشته باشند ضبط شده و حق رانندگی ندارد.
رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: سوانح رانندگی در جاده های استان اکنون به عنوان یک معضل اجتماعی مطرح است که مسئولان امر با فرهنگ سازی برای کاهش این پدیده شوم گام بردارند.
وی اضافه کرد: ارائه تخفیف ویژه سفرهای ریلی در ایام تعطیل در کاهش ترددهای جاده ای و در نتیجه کاهش آمار تصادف ها موثر است.
رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: همدلی مسئولان، عزم ملی و مشارکت همگانی رکن اساسی در کاهش سوانح رانندگی در جاده های استان سمنان است.
وی اظهار داشت: رسانه ها با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به صورت مداوم به مردم درباره رعایت قوانین رانندگی نقش مهمی در کاهش تصادفات دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها