شهردار منطقه 20 در مراسم بزرگداشت دو هزار نفری پدران و مادران شهدا گفت: این مراسم همزمان با روز بزرگداشت شهدا با هدف تکریم و تجلیل از ایثار و پایداری خانواده معظم شهدا با حضور 2 هزار پدر و مادر شهید شهرری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۹۹۶۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 فرهاد افشار در حاشیه این مراسم گفت: این مراسم در راستای توجه به جایگاه خانواده معظم شهدا و ایثارگری آنان در راه آرمانهای انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و اجرای بیانیه مهم مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی برگزار شد.

افشار با بیان اینکه بحث اخلاق،معنویت و سبک زندگی در بیانیه مقام معظم رهبری تاکید شده است افزود: خانواده معظم شهدا به واسطه انتخاب سبک زندگی که با ایثارگری همراه بوده است فرزندان عزیز خود را تقدیم انقلاب کردند و جایگاه آنان همواره برای مردم شریف ایران خاص و قابل تقدیر است.

وی گفت: امیداست در راستای تکریم و رضایتمندی خانواده های معظم شهدا ثابت قدم باشیم و برگزاری این مراسم موجب ترویج این سبک زندگی و اشاعه ارزشهای والای اسلامی  و انقلابی در جامعه شود.

دراین مراسم حسین نصراله رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرری نیز گفت: همزمان با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا در سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی مراسم تجلیل و تکریم از دو هزار پدر و مادر شهید در آستان شیخ صدوق (ره) با سخنرانی آیت‌الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران برگزار شد.

نصراله با بیان اینکه این مراسم امسال برای نخستین­بار به دلیل نزدیکی ولادت حضرت علی(ع) روز پدر با حضور دو هزار پدر و مادر شهید برگزار می­شود، ادامه داد: این مراسم بی‌نظیر در کشوردر سه سال گذشته با حضور هزار پدر و مادر شهید در شهرستان ری برگزار شد که سابقه چنین تجمع باشکوهی از این تعداد خانواده شهدا در کشور وجود ندارد.

ارسال نظرات