خبرهای داغ:
استادیار حلقه‌های صالحین سپاه ناحیه همدان:
استادیار حلقه‌های صالحین سپاه ناحیه همدان گفت: آنچه در بسیج محور است، تربیت کادر انقلابی از بین جوانان و نوجوانان است و این کار، وظیفه حلقات صالحین بسیج است.
کد خبر: ۹۱۱۹۹۳۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶

محوریت برنامه‌های بسیج تربیت کادر انقلابی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، دکتر حاجیلویی در تجلیل از برترین‌های صالحین شهرستان رزن، در سالن اندیشه این شهر بیان کرد: آنچه در بسیج محور است، تربیت کادر انقلابی از بین جوانان و نوجوانان است و این کار، وظیفه حلقات صالحین بسیج است.

وی افزود: اگر تربیت درست باشد؛ به دنبال آن سیاست، اقتصاد، مدیریت، فرهنگ و آموزش جامعه نیز اصلاح خواهد شد، چراکه تربیت، هسته جامعه است و باید در سیاستگزاری‌های کلان و خرد جامعه اسلامی این اصل مدنظرباشد.

استادیار حلقه‌های صالحین سپاه ناحیه همدان ادامه داد: کارهای تربیتی زمان‌بر است، استمرار و تداوم می‌خواهد، اینکه توقع داشته باشیم در زمان کوتاهی کارهای ما بر روی جوانان اثرگذار باشد این تفکر اشتباهی است.

وی افزود: از عواملی که باعث رشد بسیجیان می‌شود، تشکیلاتی شدن کارهای ما است، ما باید به این سمت حرکت کنیم که کارهای‌مان را تشکیلاتی کنیم و اگر می‌خواهیم کار تشکیلاتی شود باید بسیاری از اختلاف سلیقه‌ها را کنار بگذاریم.

حاجیلویی با بیان اینکه نباید پایگاه وهیئت، مسجد و...  جدا از هم باشند، ابراز داشت: در سایه وحدت و همدلی است که تربیت اثرگذارتر خواهد شد.

وی ادامه داد: ما پذیرفته‌ایم که سرباز این میدان باشیم، بنابراین باید با جان و دل در این راه  قدم بگذاریم، باید وقت گذاشت و کار کرد.

استادیار حلقه‌های صالحین سپاه ناحیه همدان گفت: چه ما باشیم و چه نباشیم، انقلاب اسلامی راه خود را ادامه خواهد داد، بنابراین این ما هستیم که باید تلاش کنیم تا از کاروان انقلاب جا نمانیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات