خبرهای داغ:
شمخانی در ارومیه:

«فساد» پاشنه آشیل اقتصاد است/ باید سال ۹۸ را به سال شکست ترامپ تبدیل کنیم

دبیر شورای عالی امنیت ملی، اقتصاد را یک مقوله امنیت ملی و پاشنه آشیل آن را فساد ذکر کرد و افزود: مبارزه جدی و همه جانبه با فساد از اولویت‌های جدی نظام است.
کد خبر: ۹۱۱۹۹۳۳
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، امیر دریابان علی شمخانی امشب در جلسه شورای اداری استان آذربایجان‌ غربی، ناکام‌سازی دشمن را راهبرد جمهوری اسلامی ایران در جنگ اقتصادی دانست و تاکید کرد: ظرفیت‌های بی‌شمار کشور چنین قابلیت را برای مسؤولان و مردم فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه جنگ اقتصادی دست‌ک می از جنگ نظامی ندارد بلکه از پیچیدگی بیشتری هم برخوردار است، تصرف قلوب مردم، تضعیف معیشت مردم و شکاف ملت و دولت را از اهداف جنگ اقتصادی دشمن برشمرد.

باید سال ۹۸ را به سال شکست ترامپ و سیاست‌های ضد بشری او تبدیل کنیم

دبیر شورای عالی امنیت ملی، اقتصاد را یک مقوله امنیت ملی و پاشنه آشیل آن را «فساد» ذکر کرد و افزود: مبارزه جدی و همه جانبه با فساد از اولویت‌های جدی نظام است.

شمخانی افزود: همراهی با مردم به طوری که احساس کنند ما خادم واقعی آنان هستیم، باید همواره دغدغه ما باشد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی اضافه کرد: کاری که شهید باکری در دوران مسؤولیت خود در شهرداری ارومیه کرد و در دفاع مقدس با خط‌شکنی و شهادت به شایستگی انجام داد، باید برای ما الگو باشد.

وی خطاب به مسؤولان استان اظهار کرد: عملکرد مثبت اقتصادی آذربایجان‌ غربی به ویژه در بخش صادرات نشان می‌دهد اگر اراده و برنامه داشته باشید، قادر هستید بر مشکلات فائق شده و پیشرفت و تعالی استانتان را رقم بزنید.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: باید با تمرکز بر افزایش تاب‌آوری اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از طریق برخورد هوشیارانه و مقاومت فعال، ابتدای سال ۹۸ را به سال مایوس‌سازی ترامپ و انتهای سال ۹۸ را به شکست وی و سیاست‌های ضدبشری او تبدیل کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات