ماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین روز بزرگداشت شهدا در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز با اشاره به مقام والای شهدا، اظهار داشت: این خون شهدا بود که دشمنان ملت ایران را شکست داد، اگر امروز مسئولان نظام اسلامی با قدرت در مقابل کشورهای دیگر ایستادگی می کنند، به برکت خون شهداست.
کد خبر: ۹۱۱۹۹۰۷
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم گفت: نباید اجازه داد خون شهدا پایمال شود، باید تلاش کنیم تمامی اقدامات و حرکات منجر به پیروزی شود، مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد ولی نباید به نحوی عمل کنیم که شهدا از ما ناراضی باشند.

وی ادامه داد: مسئولان ذیربط به وظیفه خود عمل کنند، نباید خدای ناکرده در مقابل خون شهدا شرمنده شویم ۱۰ هزار شهید فقط از آذربایجان شرقی، تقدیم اسلام و انقلاب شده است، مسئولان امر به تجلیل از مقام شهدا بپردازند، رهبر انقلاب در سالروز قیام مردمی ۲۹ بهمن در جمع مردم آذربایجان فرمودند: «گرامی داشت و پاسداشت شهدا وظیفه همگانی است».
حجت الاسلام آل هاشم خاطر نشان کرد: تنها به برگزاری مراسم ها کفایت نکنید، گرامی داشت مقام شهدا با حضور در مزار شهدا کافی نیست، باید به وصیت ها و راه شهدا عمل شود، راه و روش آنان ادامه یابد، مشکلات خانواده های شهدا، مخصوصا پدران و مادران شهدا را بر طرف کنیم، نباید در این راه، کوتاهی کنیم.
وی با اشاره به طرح ساماندهی مزار شهدا، تصریح کرد: ساماندهی مزار شهدا به همان شکلی انجام شود که مد نظر رهبر انقلاب است، یادگاری های شهدا همانند سابق مزار آنان باشد و خانواده ها نشانی از فرزندان خود داشته باشند.

ارسال نظرات