مسئول اردویی و راهیان نور سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت : اردوگاه شهید باکری خرمشهر در ایام نوروز 98 میزبان البرزی ها شده است.
کد خبر: ۹۱۱۹۹۰۱
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سروان پاسدار احسان جعفری اظهار داشت : برای ایام نوروز 98 بخش کوچکی از این اردوگاه برای اسکان شبانه زائران راهیان نور تجهیز و راه اندازی شده است.

 اردوگاه شهید باکری خرمشهر میزبان زائران البرزی می‌شود

وی اظهار داشت: مجموعه اردوگاهی شهید باکری واقع در خرمشهر میزبان حدود 13 استان کشور است.

وی گفت: این اردوگاه در زمینی به مساحت 2 هکتار و به عنوان سومین پایگاه اسکان زائرین راهیان نور استان البرز بعد از اردوگاه شهید کلهر در منطقه دوکوهه و شهید مسعودیان در اهواز است. 

پاسدار جعفری بیان داشت: این اردوگاه در صورت پایان ساخت، ظرفیت اسکان حدود 800 نفر در هر شب را دارد ولی برای ایام نوروز 98 می تواند میزبان حدود 200 تا 300 نفر در هر شب باشد.

وی گفت: پیش بینی می شود که این اردوگاه تا نوروز 99 آمادگی کامل برای پذیرایی از زائران را داشته باشد.

مسئول اردویی و راهیان نور سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اضافه کرد: تا پایان امسال و ایام نوروز 98 حدود 14 هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعم از دانش آموزی، دانشجویی و کاروان های مردمی و خودروی شخصی اعزام می شوند.

وی با بیان اعزام های دانش آموزی و دانشجویی به پایان رسیده و اعزام عمومی نیز از روز 20 اسفند همزمان با روز ملی راهیان نور آغاز شده، گفت: در سال جاری حدود هفت هزار دانش آموز و هزار نفر دانشجو به این مناطق اعزام شده اند.

پاسدار جعفری اضافه کرد: مسافران سرزمین نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور از مناطقی همچون یادمان فتح المبین، یادمان اسکندرلو، شرحانی، فکه، کانال کمیل، دهلاویه، هویزه، طلاییه، معراج شهدا، شلمچه، اروند رود، نهر خین، علقمه و بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) بازدید می کنند.

وی گفت: برای مسافران سرزمین نور در اردوگاه های شهید مسعودیان اهواز و شهید باکری خرمشهر برنامه های مختلف فرهنگی و مانور نیز در نظر گرفته شده است.

پاسدار جعفری در پایان یادآور شد : افرادی که با خودروهای شخصی تمایل به حضور در این مناطق دارند بایستی از نواحی و حوزه های مقاومت بسیج معرفی نامه دریافت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها