خبرهای داغ:
مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی قم خبر داد:
مدیر حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان قم از فعالیت خدمت رسانی ۳۰ گروه جهادی قم در ۸ استان کشور در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۹۸۹۷
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سید علی سید میرزایی با اشاره به خدمت رسانی ۱۱۰ گروه جهادی قم در ایام نوروز ۹۸ در داخل و خارج از استان، اظهارداشت: فعالیت این گروه‌ها از ۲۲ اسفندماه ۹۷ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال ۹۸ ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در مجموع ۸۰ گروه جهادی در داخل استان شامل مناطق حاشیه‌ای شهر مقدس قم و نیز روستا‌ها و دهستان‌های محروم استان به خدمت می‌پردازند و ۳۰ گروه نیز در استان‌های کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، کرمان، لرستان، خوزستان، فارس، اصفهان و گیلان در جهت محرومیت زدایی فعالیت جهادی می‌کنند.

مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان قم همچنین گفت: از اردو‌های شاخص خارج از استان می‌توان به فعالیت گروه جهادی ربیون در استان لرستان (کوهدشت)، گروه جهادی راهیان غدیردر استان گیلان (لنگرود)، گروه‌های جهادی فاطمیون، منادیان فتح و شهیدان تاری در استان کرمانشاه (منطقه زلزله زده سرپل ذهاب)، گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در استان خوزستان (خرمشهر)، گروه جهادی سلام در استان فارس، گروه جهادی طوبی در استان اصفهان (شهرضا)، گروه جهادی محمد رسول الله (ص) در استان سیستان و بلوچستان و نیز گروه جهادی فداییان ولایت در استان کرمان (رودبار) اشاره کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها