خبرهای داغ:
با رونمایی از آثار چند رسانه‌ای شهدای همدان؛
سومین کنگره 450 شهید کارمند استان همدان و نخستین یادواره 74 شهید استان در مبارزات انقلابی با رونمایی از آثار چند رسانه ای شهدای همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۹۸۸۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴

سومین کنگره 450 شهید کارمند استان همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با روز بزرگداشت شهدا سومین کنگره 450 شهید استان همدان با فرمانده و مسئولین سپاه انصارالحسین(ع) و سپاه ناحیه همدان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مسئولین استان و شهرستان، خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، مدیران و کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار شد.

این مراسم که در راستای تجلیل، تکریم و زنده نگهداشتن یاد و خاطره 450 شهید کارمند استان هر ساله برگزار می شود امسال همزمان با نخستین یادواره 74 شهید استان در مبارزات انقلابی برگزار شد.

در این مراسم سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با اشاره به بیانیه حکیمانه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری به مناسبت چهل سالگی انقلاب ترسیم نمودند ، بر نقش بی‌بدیل جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت اهداف و ارمان ها تاکید کرد.

در ادامه حجت الاسلام مغیثی نیا امام جمعه شهرستان نهاوند به نتایج گام نخست انقلاب اشاره و گام دوم را نقشه راه انقلاب دانست.

رونمایی از آثار چند رسانه ای شهدای همدان ، تجلیل از خانواده شهید هادی فضلی فرمانده اطلاعات و عملیات تیپ 2لشکر انصارالحسین(ع)، اجرای سرود گروه نورالمهدی (عج)، تشییع نمادین دو شهید گمنام از دیگر محورهای این مراسم بود.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ شهید هادی فضلی در سال 1341در شهر مریانج متولد و بعد از اتمام تحصیلات به عضویت سپاه همدان درآمد.

این شهید والامقام سال‌های متمادی در جبهه‌های حق علیه باطلحضور داشت که آخرین سمت ایشان فرماندهی واحد اطلاعات و عملیات تیپ 2 لشکر انصارالحسین(ع) همدان بود که در سال 1367 در منطقه اسلام‌آباد و در درگیری با منافقین کوردل به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات