خبرهای داغ:
به میزبانی ناحیه امام رضا برگزار شد؛
نشست سیاسی با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور هادیان سیاسی ،نخبگان فرهنگی و بسیجیان اقشار در ناحیه امام رضا (ع) برگزار شد .
کد خبر: ۹۱۱۹۸۷۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان، نشست سیاسی با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور هادیان سیاسی ،نخبگان فرهنگی و بسیجیان اقشار در ناحیه امام رضا (ع) برگزار شد . دکتر حسینی مسئول سیاسی سپاه استان اصفهان با حضور در جمع بسیجیان این گونه توضیح داد  : قبل از غدیر خم ولایت علی و ائمه (ع) مطرح شد ولی خطبه غدیر از اقتدار خاصی برخوردار است بیانیه گام دوم انقلاب تا حدودی با خطبه غدیر قابل مقایسه است .بیانیه گام دوم انقلاب در عین پیچیدگی و ظرافت بسیار ساده است .

دکتر حسینی ادامه داد : انقلاب های بنیادین بیشتر به ۴۰ سالگی نمی رسند ولی انقلاب اسلامی هنوز بعد از ۴۰ سال ماهیت خود را حفظ کرده است . البته ما نمیگوییم انحرافاتی نبوده ولی انقلاب مسیر خودش را حفظ کرده است و این به خاطر ولایت فقیه و رهبری های حکیمانه و فرزانه بوده است . مقام معظم رهبری خودشان فرمودند که روی این بیانیه کار شده است و آن را به صورت متن درسی تدریس کنید .در هیچ کدام از بیانیه هاو سخنرانی های دیگر این تاکید را از مقام معظم رهبری نمیبینیم . دکتر حسینی در ادامه بیانیه گام دوم را برای بسیجیان تشریح کردند . و در پایان خاطر نشان کرد : راهبرد اصلی بیانیه گام دوم انقلاب ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظما است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها