خبرهای داغ:
در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا برگزار شد؛

نشست پایانی مجمع بسیج ناحیه امام رضا در سال 97

نشست مجمع بسیج ناحیه امام رضا (ع) با حضور بسیج اقشار و هادیان سیاسی و نخبگان فرهنگی در نماز خانه ناحیه امام رضا (ع)برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۱۹۸۷۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان، مجمع بسیج ناحیه امام رضا (ع) با حضور بسیج اقشار و هادیان سیاسی و نخبگان فرهنگی در نماز خانه ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) برگزار شد.‌ در انتها نیز ضمن صدور بیانیه از فرماندهان برتر اقشار تقدیر و تشکر شد.

سرهنگ رضایی در آغاز سخنرانی ضمن خوش آمد گویی به بسیجیان و هیئت رئیسه مجمع بسیج و فرستادن درود به روان پاک شهدای حادثه تروریستی زاهدان به گام دوم انقلاب اشاره کرد. فرمانده ناحیه امام رضا (ع) در ادامه توضیح داد دو موضوع اساسی در گام دوم است اول این گام زمینه ساز تمدن نوین اسلامی است و نکته دوم جوانان انقلاب و این میدان در بیانیه مد نظر رهبر انقلاب است و بر این اساس ما باید تغییراتی ایجاد کنیم و وارد گام دوم بشویم و نمیشود با همان برنامه چهل ساله انقلاب عمل کنیم .

سرهنگ رضایی ادامه داد : به فرموده مقام معظم رهبری بسیج نماد مردم سالاری دینی است. این اقتصاد مقاومتی اگر بتواند از ظرفیت بسیج استفاده کند می شود مردم سالار ، ما بسیج اسلام را نیاز داریم  در سوریه ،لبنان و .... هر کشوری مسائلی دارد و مشکلاتی  که باید حل بکنند و چه کسی بهتر بسیجیان میتواند مشکل را حل بکنند .باید بزرگواران بسیجی که صاحب انقلابند باید این مشکل را حل بکنند که مرکز ماهر بر همین اساس عمل میکند .

مقام معظم رهبری فرمودند ما باید زمینه تمدن نوین اسلامی را فراهم بکنیم. ما نمیتوانیم تمدن نوین اسلامی را شکل بدهیم اما معضلات اجتماعی را داشته باشیم لذا باید هم مسائل کلان دیده بشود مانند گفتمان سازی هم به مشکلات ریز درون جامعه که این در مرکز ماهر امکان پذیر است . ما در فضای گام دو ، سه نوع جهاد داریم : جهاد تبیینی ،جهاد علمی ، جهاد سازندگی و باید بسیجیان در هر سه زمینه اقدام کنند . ودر انتها اضافه کرد : بسیجیان خط قرمزشان جناحی نیست و انقلاب و ولایت خط قرمز آنها محسوب می شود .

ارسال نظرات