خبرهای داغ:
مانور آمادگی ستاد سفرهای نوروزی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی استان در محل فرماندهی کل نیروی انتظامی همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۹۸۷۱
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

رزمایش افتتاحیه طرح سفرهای نوروزی در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مانور آمادگی ستاد سفرهای نوروزی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی استان در محل فرماندهی کل نیروی انتظامی همدان برگزار شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در حاشیه این برنامه که به منظور استقبال از مسافران نوروزی برگزار شد، هدف از اجرای این مانور را ارزیابی آمادگی دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در ارائه خدمات به مسافران نوروزی بیان کرد و اظهار داشت: در این مانور هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای آمادگی هر چه بهتر در خدمات‌رسانی ایجاد می‌شود.

مصطفی پناهنده ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با برگزاری مانور، همه دستگاه‌ها خدمات مطلوبی به مسافرانی که استان همدان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند ارائه دهند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت این اداره کل در ایام نوروز 98 یادآور شد: راهداران استان همدان در طول ايام نوروز به شکل شبانه روزي آمادگي كامل براي سرويس دهي جاده‌اي به مسافرانی كه از محورهاي حوزه استحفاظي استان تردد مي كنند را دارند.

پناهنده اضافه کرد: شرکت های مسافربری پایانه های استان همدان نیز با ناوگان مسافری مجهز و با برنامه ریزی های انجام شده آماده خدمات رسانی به مسافران هستند

در این برنامه فرمانده نیروی انتظامی استان و همچنین رییس پلیس راه استان همدان مطالبی را پیرامون اهمیت سفرهای نوروزی و نقش دستگاه های خدمات رسان در ارائه خدمات مطلوب به مسافران بیان کردند.

اكيپ هاي پليس راه، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، امداد خودرو، اورژانس و هلال احمر و... در این مانور حضور داشتند.

گفتنی است، در ایام تعطیلات نوروز 25 راهدارخانه استان تا پایان اردیبهشت ماه سال 98 در مواقع اضطراری و بحران پذیرای مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات