خبرهای داغ:
با حضور مسئولان سازمان راهداری کشور انجام شد؛

بازدید از 8 نمازخانه بین راهی در محورهای پرتردد استان همدان

از 8 نمازخانه مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای شریانی و پرتردد استان همدان بازدید و سرکشی شد.
کد خبر: ۹۱۱۹۸۶۱
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

بازدید از 8 نمازخانه بین راهی در محورهای پرتردد استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، با حضور نماینده دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی سازمان راهداری کشور و جمعی از کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از 8 مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای شریانی، آزادراه و محور کرمانشاه که به لحاظ تردد و ترافیک از اهمیت بالایی برخوردار است، بازدید شد.

این اقدام به منظور آمادگی نمازخانه های بین راهی در ایام نوروز برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران انجام شده است.

در حاشیه این برنامه معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به اینکه مسافران نوروزی به جز خدمات رفاهی نیازمند خدمات معنوی از جمله نمازخانه های مناسب در بین راه برای اقامه نماز هستند، اظهار داشت: خوشبختانه زیر ساخت های مناسبی در جاده های استان همدان فراهم است.

صفر صادقی راد با اشاره به اینکه نمازخانه های بین راهی در آستانه ایام عید نوروز ساماندهی می شوند، افزود: بازرسی و نظارت مستمر با حضور کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و با پیگیری دستگاه های مرتبط قبل از تعطیلات ایام نوروز انجام می شود.

وی ادامه داد: همه نواقص و پیش بینی تجهیزات پیش از ایام عید نوروز در نمازخانه های بین راهی ساماندهی خواهد شد.

گفتنی است، در این برنامه همچنین از دیگر بخش های مختلف مجتمع های خدماتی رفاهی شامل رستوران، جایگاه CNG، فروشگاه های خرید و... بازدید شد.

گفتنی است؛ هم اکنون 30 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی استان همدان فعالیت می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات