خبرهای داغ:
پیرنون گفت:26 راهدارخانه و با استفاده از 300 نفر نیروی راهدار، 280 دستگاه خودروی سبک و سنگین و نیمه سنگین در طرح پاکسازی حریم راههای مواصلاتی استان حضور یافتند
کد خبر: ۹۱۱۹۸۶۰
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، افشین پیرنون در جلسه برنامه ریزی سفرهای نوروزی این اداره کل ضمن اشاره به پاکسازی حریم راههای قزوین بیان کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی های بعمل آمده همزمان با آغاز سفرهای نوروزی هموطنان عزیز 9 اداره شهرستانهای تابعه این اداره کل با 26 راهدارخانه و با استفاده از 300 نفر نیروی راهدار، 280 دستگاه خودروی سبک و سنگین و نیمه سنگین در طرح پاکسازی حریم راههای مواصلاتی استان حضور یافتند.

وی گفت: این طرح پاکسازی همزمان با سراسر کشور انجام شد و مقادیر زیادی زباله و کیسه های پلاستیکی از حاشیه راهها جمع آوری و به محل دفن زباله های استان انتقال یافت.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین با اشاره به اینکه حفظ و نگهداری از حریم راهها وظیفه تمام کاربران جاده ها است از شهروندان و مسافران نوروزی خواست از ریختن زباله در حریم راهها خودداری کنند.

پیرنون افزود : از وظایف مهم راهداری و حمل و نقل جاده ای نگهداری، ایمن سازی و بازنگهداشتن ۶ هزار و ۷۰۰ کیلومتر از راههای استان است که در این راستا تلاش می کنیم با همکاری سایر دستگاهها به ویژه پلیس راه وظایف جاری، اضطراری و دوره ای خود را بخوبی انجام دهیم و در این هدف موفق عمل کنیم.

گفتنی است استان قزوین با ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۵۰ کیلو متر بزرگراه و به طور متوسط ۲۰ میلیون تردد ماهانه در محورهای مواصلاتی، این استان را در رتبه سوم کشوری قرار داده است.
۱.۱./۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها