خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه پیشرفت عمران و آبادنی سپاه صاحب الامر(عج):

۷۱روستا در استان قزوین از خدمات قرارگاه پیشرفت عمرانی و آبادنی بهره مند شده اند

مسئول قرار گاه پیشرفت عمران و آبادنی سپاه صاحب الامر (عج) گفت: اگر کار جهادی نشود نمی توان پیشرفت را تجربه کرد و منتظر بودجه بمانیم سالها نمی شود کار کرد که ۷۱ روستا از خدمات قرارگاه پیشرفت و آبادنی استفاده می کنند.
کد خبر: ۹۱۱۹۸۳۱
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سرهنگ پاسدار برین در نشست خبری که صبح امروز (چهارشنبه) به منظور تبیین عملکرد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید و گرامیداشت روز شهید گفت: امروز دشمنان بیش از هر روز دیگر به تاثیر گذاری انقلاب پی بردند و آن را درک می کنند و عناد و خصومت و دشمنی به همان میزان بیشتر شده است.

وی ادامه داد: در حالی ۴۰ سالگی انقلاب را پشت سر گذاشتیم که مبانی و اقتدار همراه با پیشرفت داشته ایم و در همه زمینه های مورد نیاز اداره حکومت گامهای موثر تری برداشته و رشد و پیشرفت ما در تراز الگوهای دنیا می باشد.

برین افزود: هرجا با روحیه جهادی عمل کردیم توانستیم در باشگاه برترین های دنیا قرار بگیریم.
مسوول قرارگاه پیشرفت و ابادانی سپاه قزوین عنوان کرد: بواسطه همراهی کار جهادی در ۷۱نقطه از استان کار پیشرفت و عمران آبادی انجام می دهیم که در زمینه عمران، اشتغال و فرهنگی کارنامه قابل قبولی دارند.

برین افزود: نباید منتظر بودجه و رسیدن هزینه شد اگر اینگونه بود تا سالها نمی شود کار کرد. جهادی کار کردن به معنای این است که از حداقل امکانات و بودجه بتوان حداکثر بهره برداری کرد تا پیشرفت را با شتاب بیشتری تجربه کنیم.

مسئول قرارگاه پیشرفت عمران و آبادنی سپاه صاحب الامر(عج) گفت: توجه به روستا ها به عنوان مولد اقتصاد می تواند بخشی از مشکلات اشتغال را حل کند.

این مسوول اضافه کرد: لذا سپاه طبق دستورالعمل رهبری به نقاط محروم کشور اعزام و با شناسایی و کار کارشناسی نقاط ضعف و قوت را با نگاه های فرهنگی، تهدید ها و فرصت ها با پایش سرزمینی انجام داده است و کار های مهمی جهت رفع فقر و محرومیت زدایی اتفاق افتاده .
برین اذعان کرد: در استان قزوین ۷۱ روستا از این خدمات بهره مند می شوند و ۵ کار گروه در زمینه های مختلف فعالیت می کنند.

وی گفت: پس از ۳ سال روستا با اشتغال پویا و فاصله گرفتن از فقر به عنوان مولد اقتصادی فعالیت می کنند.
مسوول قراگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین یادآور شد: نیازهای روستا توسط خود مردم با همکاری تیم کارشناسی برآورد می شود که در نهایت نهادهای مختلف و دولت، مردم با قرارگاه در یک جبهه هماهنگ عمل می کنند و مجری اصلی خود دولت است.

۱۰۰۲/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها