استاندار خراسان رضوی:

فساد اداری حاصل توسعه بدنه دولت است

استاندار خراسان رضوی گفت: فساد اداری حاصل توسعه بدنه دولت بوده است نظام اداری از تمرکز گرایی به سوی تمرکز زدایی حرکت کند.
کد خبر: ۹۱۱۹۸۰۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علیرضا رزم حسینی ظهر سه شنبه در نشست اقتصاد مقاومتی سبزوار افزود: آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت روستاییان به شهر‌ها و نظام پیچیده اداری برخی از مشکلات و موانع توسعه کشور است و مردم بیان واقعیت‌ها را دوست دارند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی مبتنی بر مردم با هدف توسعه و آبادانی، ترویج فرهنگ دینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی شکل گرفت.

استاندار خراسان رضوی گفت: در حوزه سیاسی به لحاظ برگزاری انتخابات در کشور‌های منطقه بی نظیر هستیم و نظام سیاسی ما از اقتدار بالایی برخوردار است و به لحاظ دفاعی و امنیتی بی نظیر هستیم و حرفی برای گفتن در سطح جهانی دارد.

رزم حسینی با اشاره به سبک مدیریتی کشور در ادوار مختلفت افزود: در دهه پنجم انقلاب نمی‌شود سبک مدیریتی با دهه‌های گذشته یکسان باشد و باید مشارکت مردم در اداره کشور افزایش یابد.

وی ادامه داد: فساد اداری حاصل توسعه بدنه دولت بوده است نظام اداری از تمرکز گرایی به سوی تمرکز زدایی حرکت کند.

رزم حسینی افزود: نظام دیوانسالاری اداری و افزایش دستگاه‌های موازی هزینه‌های دولت را افزایش داده در حالی که باید سازمان دولت کوچکتر شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: مدیران و مسئولان کشور با شفافیت با مردم سخن بگویند حرف صادقانه با مردم انقلاب را تضعیف نمی‌کند.

در ادامه این نشست ۲۱ تفاهمنامه با محور اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال با سرمایه گذاری هزار و ۸۶ میلیارد تومان در این شهرستان منعقد شدد.

اجرای این طرح‌ها جهش اقتصادی مثبتی در سبزوار ایجاد می‌کند و سبب کسب و کار و ایجاد ۴۷۱۹ شغل در این شهرستان می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها