فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از مناطق عملیاتی جنوب کشور در استان خوزستان بازدید و با دانشجویان دانیشگاه استان دیدار نمود.
کد خبر: ۹۱۱۹۸۰۳
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

حضور سردار بابازاده فرمانده سپاه استان اردبیل در مناطق عملیاتی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از مناطق عملیاتی جنوب کشور در استان خوزستان بازدید و در جمع کراوان های راهیان نور دانشجویی استان اردبیل حضور یافت.

سردار سرتیپ دوم پاسدارا جلیل بابازاده قانع در جمع دانشجویان استان با اشاره به جنگ روانی دشمن علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: امروز انگیزه‌های بسیار بزرگی در صدد آن هستند تا نام و یاد شهدا را به فراموشی بسپارند و ما در قبال این هجمه‌ها وظیفه داریم بایستیم و روز‌های سخت دوران دفاع مقدس را ترویج دهیم چرا که هدف از جنگ نرم بی‌ارزش کردن ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های دفاع مقدس است.

وی ادامه داد : جوانان با حضور پررنگ خود در اردوهای راهیان نور سبب زنده نگه داشتن راه سرخ شهادت شده‌اند و آن را به همگان نشان داده‌اند.

سردار بابازاده با بیان این که بهترین راه برای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم پیشرفت جوانان در سنگر علم و دانش است تصریح کرد: رزمندگان در این دوران چنان حماسه‌ای خلق کردند که با استفاده از فرهنگ ایثار نگذاشتند یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیافتد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت: راهیان نور بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه میباشد چرا که اگر یک دانش آموز، دانشجو یا خانوادها به این اردو اعزام میشوند غیر از حضور در مناطق عملیاتی از سایر شهرها هم دیدن هم میکنند، اما زائران با حضور در این مناطق از نزدیک رشادات رزمندگان در دروان دفاع مقدس را از نزدیک میبینند و کارهای ارزشمند شهدا و رزمندگان را در آن مناطق عملیاتی لمس کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) از مناطق عملیاتی والفجر هشت(اروند)،طلائیه،شلمچه و هویزه و دیگر مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کرد.

ارسال نظرات