مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: گلباران و اهتزاز پرچم در گلزار شهدا با عنوان «میهمانی لاله‌ها» روز پنجشنبه ۲۳ اسفند همانند سال‌های گذشته انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۹۷۵۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸

انصاری فر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در خصوص ویژه‌برنامه‌های روز ملی شهدا گفت: تجلیل از مروجین فرهنگ ایثار و شهادت در تاریخ 15 اسفند، کاشت نهال هم‌زمان با روز درختکاری، میز خدمت در میعادگاه نماز جمعه، برگزاری مسابقات کشتی  جام شهدا با حضور ۶ استان در رده سنی نوجوانان و نونهالان بخشی از برنامه‌های اجرایی به مناسبت روز ملی شهدا توسط این اداره کل در استان مرکزی بوده است.

وی با اشاره به دیدار اعضای بنیاد شهید با نماینده ولی‌فقیه در استان به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: ویژه‌برنامه بزرگداشت روز شهید هم‌زمان در سراسر استان در روز ۲۲ اسفند با حضور مسئولین ارشد استانی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر برگزار شد.

وی در ادامه گفت: برنامه ۵۰۰ مسجد ۵۰۰ یادواره از مدتی پیش شروع‌ شده و همچنان ادامه دارد؛ گلباران و اهتزاز پرچم در گلزار شهدا نیز پنجشنبه ۲۳ اسفند مطابق سال‌های گذشته انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات